Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ahir vaig veure això aparcat al carrer

5 participantes

Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Cigaló Ds Mar 09, 2013 9:36 pm

i m'he encigalat. i el millor és que costa més o menys com una xmax

Ahir vaig veure això aparcat al carrer K09HZLy

http://www.motociclismo.es/pruebas/carretera/articulo/ktm-duke-125-prueba-larga-duracion

i es veu grossa, no com la cbr125 o la yzf125 que tenen uns neumàtics nyicris... aquesta porta unes bones gomes davant i radera



Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Paipa Dg Mar 10, 2013 1:22 am

Molt, molt molt guapa. I sobretot, deu ser una passada anar a fer revolts amb ella.
Vinga Molks, "fes un cop de cap" i posa l´scooter al Segundamo.com en venda.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Sr. GT Dg Mar 10, 2013 5:29 am

L'única cosa i força important per mi és que aquesta moto hauria de portar un altre motor.

Aixó amb un 125 4t, simplement no es mou. Per gaudir mínimament amb un bitxo d'aquests has de pujar com a mínim a 400 4t... i tb et quedés curt.

Això sí, bones suspensions i frens ha de dur, però necessites més motor!
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Cigaló Dl Mar 11, 2013 3:04 am

Paipa escrigué:Molt, molt molt guapa. I sobretot, deu ser una passada anar a fer revolts amb ella.
Vinga Molks, "fes un cop de cap" i posa l´scooter al Segundamo.com en venda.
He de pensar amb el cap i ara mateix no és possible... bé sí que és possible però em faria la vida molt més incòmode.
No podria anar a comprar amb la moto com faig fins ara, la plataforma de l'scooter va de puta mare per deixar packs de llet, aigua, paper de wc…
Ara quan vaig a classe foto la carpeta al maleter i apa... amb una moto d'aquestes ja estàs obligat a portar motxilla per tot.
Realment em faria molta ilu tenir-la però em sembla que al cap d'un mes trobaria a faltar l'scooter per practicitat.



Sr. GT escrigué:L'única cosa i força important per mi és que aquesta moto hauria de portar un altre motor.
Aixó amb un 125 4t, simplement no es mou. Per gaudir mínimament amb un bitxo d'aquests has de pujar com a mínim a 400 4t... i tb et quedés curt.
Això sí, bones suspensions i frens ha de dur, però necessites més motor!
A veure, jo no puc aspirar a més. Per la gent que no tenim carnet de moto aquestes 125 diferents són un regal del cel. Diria que el 95% del mercat de 125 són scooters i tenir a on escollir mola.
Sobre que no es mou, és com tot. Deu anar millor (per pes) que la xmax i aquella es movia... coi, i tant que és movia per la ciutat. Fins i tot va anar fins a Sitges alguna vegada Ahir vaig veure això aparcat al carrer 1552588760 .
El meu primer cotxe va ser el Saxo de 65 cv i coi, quan no pots aspirar a més és una meravella! M'ho vaig passar de conya amb aquell cotxe. Segur que els que tenien el VTS s'ho podien passar millor... i el que té un 911 encara millor!!! Però quan no pots tenir més t'ho passes bé a 120 km/h de punta.

I també s'ha de saber moure. Recordo una sortida que vaig fer amb la xmax i va venir un cigala amb una Yamaha Fazer... quin riure. Clar que el tiu era un inútil integral però vaig estar tota la sortida menjant-li el cul als revolts Ahir vaig veure això aparcat al carrer 2298756037 ... a les rectes marxava amb mig cop de gas però per entrar als revolts el gas no serveix de res Ahir vaig veure això aparcat al carrer 3716506221 . Ja us asseguro que aquella sortida m'ho vaig passar millor jo amb l'scooter que ell amb la Fazer... anava més tiesu el pájaru! I això que jo tampoc anava molt flipat perquè a mi la carreretera oberta en moto em dóna molt cague i cada cop que veia un cotxe de cara a una zona amb revolts se'm posaven una mica per corbata.
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Paipa Dl Mar 11, 2013 6:57 am

Va anar a sitges alguna vegada....... + vaig menjar-li el cul = [b]MONYES
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Cigaló Dl Mar 11, 2013 8:39 am

Ahir vaig veure això aparcat al carrer R47PehI

Ahir vaig veure això aparcat al carrer ITueaA6
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Paipa Dj Mar 14, 2013 6:12 am

Molks, portat bé !!!!!!!!!!!!!!!!!
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por xibeca Dj Mar 14, 2013 11:07 am

No m'agrada gens. Ahir vaig veure això aparcat al carrer 605268681
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Paipa Dj Mar 14, 2013 10:28 pm

xibeca escrigué:No m'agrada gens. Ahir vaig veure això aparcat al carrer 605268681
Raro, raro, raro................... Ahir vaig veure això aparcat al carrer 1924850045
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por xarli Ds Mar 16, 2013 5:34 am

Les Duke m'encanten, de les més maques... sobre tot les grans, i no aquestes petitones fetes per a bujarrilles sense carnet Ahir vaig veure això aparcat al carrer 218324597
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Ahir vaig veure això aparcat al carrer Empty Re: Ahir vaig veure això aparcat al carrer

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum