Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

5 participantes

Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por xibeca Dl Abr 23, 2012 8:45 am

Doncs sí com uns pringaillos com nosaltes no teniem on veure el partit i el privilegiat del Sr. GT té de tot, fin i tot embotit resec Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 2298756037
Molt amablement ens va oferir de veure'l a casa seva i dit i fet, amb l'excusa allà que en vàrem presentar.
El més afortunat va ser le mateix Sr. Gt que en lloc de veure perdre el Barça va estar tota la estona posant-nos teca.
Moltissimes gràcies Sr. GT.
Moltissimes gràcies també a la Sra. GT per aguantar a un trio de galifardeus com nosaltes.
Doncs allà ens vàrem presentar el amo de la casa Sr. GT, en Xarli el GH i jo mateix.

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Img20120421wa0003

I després de treure els cotxes dels parkings per tal de no arruinar-nos vàrem anar a fer una copeta.
Com anécdota el Sr. GT va demanar un GT de Beefeater del blau. No coment.

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Imag0236st

Bé que ho sabeu.

GH,SrGT, Xarli i XBC = 2
Cigaló = 1
Paipa = 0
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por Gran Hermano Dl Abr 23, 2012 10:22 am

Va estar molt be.
SGT, el crío es la hostia, una pasada.
Natcar, Xibeca, un plaer un altre vegada.
Aquest nou fòrum està ple de bona gent, mariques però bona gent.
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por Sr. GT Dl Abr 23, 2012 10:36 am

Otia, un fil de la kdda Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 840252991 Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 1482987341 Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 2298756037
Dir que res, moltíssimes mercès a tots per venir i acabar amb el lot d'ibèrics de Nadal, que ja quedava poquet. Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 2222602150
Moltes mercès, special thanks a GH que ens va portar un priorat Eunuc (riures) i pel GTs que després ens va agenciar. A la teva salut, GH!!
Ens ho vàrem passar molt bé, així que el que van faltar, ale, que es fotin Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 253468018 Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 3845856932
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por xarli Dl Abr 23, 2012 9:56 pm

Un fil de kdd!!!! quan de temps.
Ens ho vam passar molt bé i estic d'acord amb tot el que dieu.
Sí, som molt lletjos, però que farem.
La criatura d'en SGT, una passada, sembla mentida sabent d'on ve, encara que continuo pensant que s'hi sembla moltíssim al repartidor de butà del barri Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid 2298756037
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por Paipa Dt Abr 24, 2012 5:09 am

Per començar dir que el titol del post esta equivocat, tindria que ser: AMB L´EXCUSA DE VEURE EL FUMBOL EM QUEDAT 4 MARICONES A CASA DEL Sr. GT. AL FINAL LA SEVA DONA NO HA QUEDAT AMB LES SEVES AMIGUES I NO EM POGUT JUGAR A INFERMERES.Comentar que sou lletjos de collons, tinc una camisa que igual us arregla una mica.

No teniu perdo de Deu, anar a casa d´un home treballador i amb un fill a guarrajar menjar.

I per acabar dir que el home del butà del vostre barri és un martir sexual. aguantar les vostres perversions sexuals a diari ha de ser inhumà.


P.D. Quina enveja que em feu, i jo a "casadelasogra" veient l´Informe Semanal.



Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por Gran Hermano Dt Abr 24, 2012 7:25 am

Rajat
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid Empty Re: Quedada llampec per a veure el Barça-Madrid

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum