F1 GP Canadà 2012
4 participantes
Pàgina 1 de 1
F1 GP Canadà 2012
Després de dos dies de entrenaments lliures al cicuit Gilles Villeneuve situal a la capital del Quebec, que han estat dominats pel duet Hamilton-McLaren seguit per un esperaçador Fernando Alonso que ha conseguit després de les primeres sis curses del campionat treure un rendiment del tot inesperat de la màquina de Maranello i fins i tot arribant a aquesta cita com a lider en solitari del mundial amb tres punt d'avantatge sobre Sebastian Vettel, ha estat finalment aquest últim quí s'ha endut el gat a l'aigua a l'hora de veritat.
Tot i un cap de setmana esquitxat a tort i dret per la polèmica al voltant dels cotxes de l'escuderia austriaca, en vers l'aleró posterior i el fons pla, i havent suprimit aquestes modificacion que es suposa que donaven alguna avantatge el pilot alemany ha assolit la seva segona pole en el que va de temporada.
Per darrera d'ell s'ha confirmat el vist durant els lliures, assolint Lewis Hamilton i Fernando Alonso la segona i tercera posició respetivament.
Per la part baixa de la graella tenim la agradable sorpresa per part del Pedro Martínez de la Rosa que s'ha classificat de forma brillant en la possició 21, assumint el que es pot esperar dels autos de HRT, per davant dels dos Marussia amb motor Cosworth i treient-li gairebé un segón al seu company d'equip Narain Karthikeyan.
Aixó sí PRDL està a gairebé un segón de Jean-Éric Vergne i els seu Toro Rosso, cosa que deixa clar que els HRT poden fer poc més que passejar-se per la pista i aspirar a no cauren més enllà del 107% del temps de qualificació per tal de correr tot i els esforços d'en Pedro.
El gran premi comença a les 20:00 hora catalana i esperem que Alonso que surt per la part neta pugui fer un cop més allò que millor sap, sortir de forma espectacular i guanyar alguna posició.
Alguna info del circuit.
El circuit de Gilles Villeneuve és un traçat urbà situal a l'illa artificial de Notre-Dame al riu San Lorenzo a Montreal, a la provincia del Quebec, Canadà, fins al 1982 el seu nom era circuit de Montreal però a la mort del pilot canadenc en 1982 se li va canviar el nom en el seu homenatge.
El circuit està ubicat en un indret molt bonic formant part del parc Jean-Drapeau.
És un circuit ràpid i estret on entre els murs i l'herba el marge d'error és molt petit, potser el lloc més famós del mateix és l'anomentat mur dels campions a la sortida de la xicane abans de la línea d'arribada on ben segur un any més veurem trencar alguna sispensió posterior.
El circuit combina rapidissimes rectes amb revolts molt tancats i per tant és del traçats mér exigents amb els frens.
La pista té 13 revolts dels quals 8 són a la dreta i 5 a l'esquerra, té 4.361 metres de longitud i el record de la pista absolut l'obstenta Sebastian Vettel amb Red Bull al 2011 amb un temps de 1m13s014.
Dit tot això només resta posar la graella de sortida.
Tot i un cap de setmana esquitxat a tort i dret per la polèmica al voltant dels cotxes de l'escuderia austriaca, en vers l'aleró posterior i el fons pla, i havent suprimit aquestes modificacion que es suposa que donaven alguna avantatge el pilot alemany ha assolit la seva segona pole en el que va de temporada.
Per darrera d'ell s'ha confirmat el vist durant els lliures, assolint Lewis Hamilton i Fernando Alonso la segona i tercera posició respetivament.
Per la part baixa de la graella tenim la agradable sorpresa per part del Pedro Martínez de la Rosa que s'ha classificat de forma brillant en la possició 21, assumint el que es pot esperar dels autos de HRT, per davant dels dos Marussia amb motor Cosworth i treient-li gairebé un segón al seu company d'equip Narain Karthikeyan.
Aixó sí PRDL està a gairebé un segón de Jean-Éric Vergne i els seu Toro Rosso, cosa que deixa clar que els HRT poden fer poc més que passejar-se per la pista i aspirar a no cauren més enllà del 107% del temps de qualificació per tal de correr tot i els esforços d'en Pedro.
El gran premi comença a les 20:00 hora catalana i esperem que Alonso que surt per la part neta pugui fer un cop més allò que millor sap, sortir de forma espectacular i guanyar alguna posició.
Alguna info del circuit.
El circuit de Gilles Villeneuve és un traçat urbà situal a l'illa artificial de Notre-Dame al riu San Lorenzo a Montreal, a la provincia del Quebec, Canadà, fins al 1982 el seu nom era circuit de Montreal però a la mort del pilot canadenc en 1982 se li va canviar el nom en el seu homenatge.
El circuit està ubicat en un indret molt bonic formant part del parc Jean-Drapeau.
És un circuit ràpid i estret on entre els murs i l'herba el marge d'error és molt petit, potser el lloc més famós del mateix és l'anomentat mur dels campions a la sortida de la xicane abans de la línea d'arribada on ben segur un any més veurem trencar alguna sispensió posterior.
El circuit combina rapidissimes rectes amb revolts molt tancats i per tant és del traçats mér exigents amb els frens.
La pista té 13 revolts dels quals 8 són a la dreta i 5 a l'esquerra, té 4.361 metres de longitud i el record de la pista absolut l'obstenta Sebastian Vettel amb Red Bull al 2011 amb un temps de 1m13s014.
Dit tot això només resta posar la graella de sortida.
Pos | Driver | Car | Engine | Time | Gap | Average | % |
1 | Sebastian VETTEL | Red Bull | Renault | 1'13''784 | 212.778 | ||
2 | Lewis HAMILTON | McLaren | Mercedes | 1'14''087 | 0.303 | 211.908 | 100.411 |
3 | Fernando ALONSO | Ferrari | Ferrari | 1'14''151 | 0.367 | 211.725 | 100.497 |
4 | Mark WEBBER | Red Bull | Renault | 1'14''346 | 0.562 | 211.169 | 100.762 |
5 | Nico ROSBERG | Mercedes | Mercedes | 1'14''411 | 0.627 | 210.985 | 100.850 |
6 | Felipe MASSA | Ferrari | Ferrari | 1'14''465 | 0.681 | 210.832 | 100.923 |
7 | Romain GROSJEAN | Lotus | Renault | 1'14''645 | 0.861 | 210.324 | 101.167 |
8 | Paul Di RESTA | Force India | Mercedes | 1'14''705 | 0.921 | 210.155 | 101.248 |
9 | Michael SCHUMACHER | Mercedes | Mercedes | 1'14''812 | 1.028 | 209.854 | 101.393 |
10 | Jenson BUTTON | McLaren | Mercedes | 1'15''182 | 1.398 | 208.821 | 101.895 |
11 | Kamui KOBAYASHI | Sauber | Ferrari | 1'14''688 | 0.904 | 210.202 | 101.225 |
12 | Kimi RAIKKONEN | Lotus | Renault | 1'14''734 | 0.950 | 210.073 | 101.288 |
13 | Nico HULKENBERG | Force India | Mercedes | 1'14''748 | 0.964 | 210.034 | 101.307 |
14 | Daniel RICCIARDO | Toro Rosso | Ferrari | 1'15''078 | 1.294 | 209.111 | 101.754 |
15 | Sergio PEREZ | Sauber | Ferrari | 1'15''156 | 1.372 | 208.894 | 101.859 |
16 | Bruno SENNA | Williams | Renault | 1'15''170 | 1.386 | 208.855 | 101.878 |
17 | Pastor MALDONADO | Williams | Renault | 1'15''231 | 1.447 | 208.685 | 101.961 |
18 | Heikki KOVALAINEN | Caterham | Renault | 1'16''263 | 2.479 | 205.861 | 103.360 |
19 | Vitaly PETROV | Caterham | Renault | 1'16''482 | 2.698 | 205.272 | 103.657 |
20 | Jean-Éric VERGNE | Toro Rosso | Ferrari | 1'16''602 | 2.818 | 204.950 | 103.819 |
21 | Pedro De La ROSA | HRT | Cosworth | 1'17''492 | 3.708 | 202.596 | 105.025 |
22 | Timo GLOCK | Marussia | Cosworth | 1'17''901 | 4.117 | 201.533 | 105.580 |
23 | Charles PIC | Marussia | Cosworth | 1'18''255 | 4.471 | 200.621 | 106.060 |
24 | Narain KARTHIKEYAN | HRT | Cosworth | 1'18''330 | 4.546 | 200.429 | 106.161 |
Re: F1 GP Canadà 2012
Que maco el circuit. Destacar que el de La rosa esta per davant dels Marusia, es nota que a Can HRT hi ha ganes de traballar i de tirar endavant.
Re: F1 GP Canadà 2012
Bé al final com deia en xarli va guanyar Hamilton, a veure si afina igual a la porra de motoGP , i tenim set guanyadors diferents en set curses màxima variabilitat en tot el que va de història de la F1 des de 1950.
Alonso va quedar cinqué després de arriscarse a acabar amb un sol canvi de pneumàtics.
Això que molta gent va considerar un error gravissim en la estrategia el mateix Alonso no el considera així, ja que si Gosjean va poder fer-ho perque ell no? I la veritat després de sentir-lo crec que té raó, si els seus pneumàtics hagueren aguantat con els de Grosjean ara hauria guanyat la cursa i tots diriem que la estratègia va estar bonissima.
Si hagues entrat a canviar gomes d'urgència després de Vettel hagués passat el mateix, que hagués acabat després de l'alemany.
Així va quedar la cursa al final.
I així està el mundial després de set curses.
Dir que el nostre compatriota PDLR va plegar ben d'hora per culpa del frens, ja deia al primer post que aquest circuit és extremadament exigent amb aquests i es va veure clarament que el del HRT d'en Pedro no van aguantar.
Alonso va quedar cinqué després de arriscarse a acabar amb un sol canvi de pneumàtics.
Això que molta gent va considerar un error gravissim en la estrategia el mateix Alonso no el considera així, ja que si Gosjean va poder fer-ho perque ell no? I la veritat després de sentir-lo crec que té raó, si els seus pneumàtics hagueren aguantat con els de Grosjean ara hauria guanyat la cursa i tots diriem que la estratègia va estar bonissima.
Si hagues entrat a canviar gomes d'urgència després de Vettel hagués passat el mateix, que hagués acabat després de l'alemany.
Així va quedar la cursa al final.
Pos | N° | Driver | Car | Engine | Lap | Pts | |
1 | 4 | Lewis HAMILTON | McLaren | Mercedes | 70 | 1h 32m 29.586s ( 198.028 km/h ) | 25 |
2 | 10 | Romain GROSJEAN | Lotus | Renault | 70 | 1h 32m 32.099s ( +02.513s ) | 18 |
3 | 15 | Sergio PEREZ | Sauber | Ferrari | 70 | 1h 32m 34.846s ( +05.260s ) | 15 |
4 | 1 | Sebastian VETTEL | Red Bull | Renault | 70 | 1h 32m 36.881s ( +07.295s ) | 12 |
5 | 5 | Fernando ALONSO | Ferrari | Ferrari | 70 | 1h 32m 42.997s ( +13.411s ) | 10 |
6 | 8 | Nico ROSBERG | Mercedes | Mercedes | 70 | 1h 32m 43.428s ( +13.842s ) | 8 |
7 | 2 | Mark WEBBER | Red Bull | Renault | 70 | 1h 32m 44.671s ( +15.085s ) | 6 |
8 | 9 | Kimi RAIKKONEN | Lotus | Renault | 70 | 1h 32m 45.153s ( +15.567s ) | 4 |
9 | 14 | Kamui KOBAYASHI | Sauber | Ferrari | 70 | 1h 32m 54.018s ( +24.432s ) | 2 |
10 | 6 | Felipe MASSA | Ferrari | Ferrari | 70 | 1h 32m 54.858s ( +25.272s ) | 1 |
11 | 11 | Paul Di RESTA | Force India | Mercedes | 70 | 1h 33m 07.279s ( +37.693s ) | |
12 | 12 | Nico HULKENBERG | Force India | Mercedes | 70 | 1h 33m 15.822s ( +46.236s ) | |
13 | 18 | Pastor MALDONADO | Williams | Renault | 70 | 1h 33m 16.638s ( +47.052s ) | |
14 | 16 | Daniel RICCIARDO | Toro Rosso | Ferrari | 70 | 1h 33m 34.061s ( +1m 04.475s ) | |
15 | 17 | Jean-Éric VERGNE | Toro Rosso | Ferrari | 69 | ||
16 | 3 | Jenson BUTTON | McLaren | Mercedes | 69 | ||
17 | 19 | Bruno SENNA | Williams | Renault | 69 | ||
18 | 20 | Heikki KOVALAINEN | Caterham | Renault | 69 | ||
19 | 21 | Vitaly PETROV | Caterham | Renault | 69 | ||
20 | 25 | Charles PIC | Marussia | Cosworth | 67 | ||
ab | 24 | Timo GLOCK | Marussia | Cosworth | 56 | Brakes | |
ab | 7 | Michael SCHUMACHER | Mercedes | Mercedes | 43 | Wing | |
ab | 22 | Pedro De La ROSA | HRT | Cosworth | 24 | Brakes | |
ab | 23 | Narain KARTHIKEYAN | HRT | Cosworth | 22 | Brakes | |
n | Driver | Points |
1. | Lewis HAMILTON | 88 |
2. | Fernando ALONSO | 86 |
3. | Sebastian VETTEL | 85 |
4. | Mark WEBBER | 79 |
5. | Nico ROSBERG | 67 |
6. | Kimi RAIKKONEN | 55 |
7. | Romain GROSJEAN | 53 |
8. | Jenson BUTTON | 45 |
9. | Sergio PEREZ | 37 |
10. | Pastor MALDONADO | 29 |
11. | Kamui KOBAYASHI | 21 |
| Paul Di RESTA | 21 |
13. | Bruno SENNA | 15 |
14. | Felipe MASSA | 11 |
15. | Nico HULKENBERG | 7 |
16. | Jean-Éric VERGNE | 4 |
17. | Daniel RICCIARDO | 2 |
| Michael SCHUMACHER | 2 |
Re: F1 GP Canadà 2012
Una cursa força divertida.
Es un gran circuit
Es un gran circuit
Gran Hermano- Catmotero professional
- Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: F1 GP Canadà 2012
Dons diguin el que diguin, a Ferrari la van cagar. Això sí, van arriscar i qui no arrisca...
Ara encara falten per guanyar els Renault (Kimi i/o Grosjean), que no descartem que ho facin, i igual alguna altra sorpresa (com la que va donar Maldonado) que la podria donar perfectament el checo Pérez.
Perquè Massa i Schumi ni de conya!
Ara encara falten per guanyar els Renault (Kimi i/o Grosjean), que no descartem que ho facin, i igual alguna altra sorpresa (com la que va donar Maldonado) que la podria donar perfectament el checo Pérez.
Perquè Massa i Schumi ni de conya!
xarli- Catmotero professional
- Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|