Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

+3
xibeca
Paipa
xarli
7 participantes

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Abr 14, 2012 10:30 pm

Com a anat per Canet?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Gran Hermano Dg Abr 15, 2012 2:33 am

xarli escrigué:
Paipa escrigué:
xarli escrigué:Poso aquí el link de les característiques tècniques de la moto, i així també les tinc a mà:

http://moto.suzuki.es/Motos/Enduro-Doble-uso/DRZ400S/2004/8/1/218/ficha-tecnica.html

Quan li vaig preguntar al poli s si s'havia fet alguna cosa amb l'embragatge, em contesta: "no, pero hombre, cambiar unos dicsos de embrague no cuesta nada" i jo li vaig respondre: !Perfecto! entonces si llegamos a un acuerdo, cuando os pida que le hagáis la revisión antes de entregarmela, pediré que de paso canviéis los discos de embrague"
Home, seria un detall de la seva part que si fas la compra de la moto , els discos fossin nous.

Si et quedes les moto, ja que esta tant "pelada" , seria força xulo que li posessis les pegatines originals. Igual et costen un culló però milloraries l´estetica de la moto.
Una vegada la tingui, la propera cosa que intentaré fer és trobar i comprar un kit de plàstics en color negre (versió 2010) si és que valen Question
Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Drz4002010negre


Jo la deixaría tal qual la compres Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3600932279
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dg Abr 15, 2012 2:53 am

Bé ja l'he provada... la moto està bé, tot el kit de transmissió i discos de fre i pastilles canviats l'any passat, pneumàtics canviats però ja fa temps,els plàstics estan desgastats, normal, els hauré de canviar (ja estic de recerca). L'he estat portant durant 20 minuts i m'he adonat que és una moto per disfrutar!
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dg Abr 15, 2012 3:07 am

Anar en una moto de policia està molt bé... tots els cotxes frenen una mica al teu pas, es posen a la dreta i et deixen passar.
A mi em donaven unes ganes irresistibles d'aturar-me i posar-me a repartir hòsties a tot Déu Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3600932279
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Dg Abr 15, 2012 11:09 am

xarli escrigué:... L'he estat portant durant 20 minuts i m'he adonat que és una moto per disfrutar!
El més important, que t'agradi i que sigui pel que la vols. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3264319388
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dg Abr 15, 2012 8:20 pm

Al final tenia raó en SGT millor una 400, jo poca idea o ninguna de motos off road però 250 em semblava poca motor i que obligaria sempre a anar amb el motor més alt de voltes i a una conducció més nerviosa.
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dg Abr 15, 2012 11:54 pm

xibeca escrigué:Al final tenia raó en SGT millor una 400, jo poca idea o ninguna de motos off road però 250 em semblava poca motor i que obligaria sempre a anar amb el motor més alt de voltes i a una conducció més nerviosa.
Sí, l'Arnau i el SGT m'han fet canviar d'opinió, jo estava una mica obsessionat amb el pes, i com no la vull per córrer, veia que amb una 250 tenia prou motor i pesa uns 30 kg menys que una 400 o 450 cc.
Però al final crec que és preferible que el motor no vagi tan apretat, que el cost de manteniment sigui molt més inferior i que la moto sigui molt més polivalent, més "trail".
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dl Abr 16, 2012 1:23 am

La moto la faràs també per more´t per Bcn o nomès per fer off road?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dl Abr 16, 2012 4:27 am

Paipa escrigué:La moto la faràs també per more´t per Bcn o nomès per fer off road?
És bàsicament per fer off-road per l'Alt Camp, però per aquella zona també podré fer una mica d'asfalt i alguna vegada també podré anar i venir amb ella a/des de Barcelona. Però per bellugar-me per BCN ja tinc la x-max.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dt Abr 17, 2012 11:02 am

Uuuups, perdona Xarli, porto una setmaneta amb la venda del cotxe que no he estat gaire atent al tema!!!.

Doncs li preguntare al meu amic, vas preguntar qui els hi feia el manteniment?
La plastica estic segur que la pots acoplar.

Ja diras en quant la tinguis, i si em de fer ruta pe'l baix camp, remolc i avall!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3264319388
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 19, 2012 6:39 am

Bé, ja he tancat la compra per 1.500 €, que era just el pressupost que tenia Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3264319388 Tenint en compte que amb aquests diners no pots demanar miracles, crec que és una molt bona compra.
Ara l'han de portar al taller per fer-li una revisió completa, que ha d'incloure canvi d'oli i filtres, canvi dels discos d'embragatge, revisió neteja i lubricació de la cadena, ajustar suspensions, revisar frens i pastilles, pressió pneumàtics, llums, bateria, nivells de líquids, etc...
En principi me l'entregaran a BCN (hem d'anar a "la Campana") el divendres 27.
Gràcies a tots pels vostres consells.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Cigaló Dj Abr 19, 2012 8:54 am

Enhorabona!!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 967576429

A veure si us reuniu uns quants i feu unes fotillos de puretes off road Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 2820452255
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dj Abr 19, 2012 4:05 pm

Enhorabona per la nova adquisició. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 1914567556
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Dj Abr 19, 2012 7:37 pm

De gràcies res, has de convidar a birres!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 2222602150

Felicitats, ja la tens. Era l'opció més raonable primer per preu i després per ús/prestacions. I és una 400!!. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3264319388
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Gran Hermano Dj Abr 19, 2012 11:56 pm

Felicitats George
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 20, 2012 3:18 am

Merda!!!! s'ha complicat la cosa... ara ve l'interventor municipal i diu que el preu finalment no el poden tocar, perquè és el que es va aprovar en el ple municipal, també que abans de formalitzar la venda han de publicar un anunci al BOP (butlletí oficial de la Provincia)...buffffffffJ, ja us diré, el que és segur és que la cosa es retarda Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3181402168 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 1091913718 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 2178023189 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 1655187581 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3294500171 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 4153236636
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Abr 20, 2012 5:15 am

Caguntot Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3181402168 . Ja ens informaràs de com va tot.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Cigaló Dv Abr 20, 2012 5:21 am

Amb la burocràcia "hemos topado" Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 840220340
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dv Abr 20, 2012 7:13 am

Entre la burrocràcia i els bancs anem apanyats.
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Gran Hermano Dv Abr 20, 2012 11:23 am

Putos funcionaris
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Abr 21, 2012 6:14 am

Tot quedarà en que finalment hauré de pagar 1.600 € (continua sent un magnífic preu) i que hauré d'esperar-me prop d'un mes a que me la puguin entregar.
Efectivament, amb la puta administració hem topat, i maleïda burocràcia Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3181402168
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Ds Abr 21, 2012 6:23 am

Al menys que te la donin plena de bezina, amb una llauna d'oli i alguna cosa més que puguin passar per despeses.

És igual, si et fan la revisió canviant discos i tot nou, el preu és moooolt correcte.
Felicitats igualment Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 3264319388
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Abr 21, 2012 6:25 am

Si Xarli, pots estar urgullos del preu de la compra de la moto. I si li fan una bona revisió encara molt millor.

Per cert, un mes passa rapid.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dj Abr 26, 2012 5:27 am

No se com sho fan, pero foten el nas a tot arreu.., quina colla de dropuls!!, anims i gas a la Suzuki!!!!!
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Abr 28, 2012 4:40 am

Update: el 7 de maig s'inicia el "concurs" i el 15 de Maig s'adjudica i em fan l'entrega (si és que no licita ningú més, com així espero)
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 3 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum