Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

+3
xibeca
Paipa
xarli
7 participantes

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dj Abr 12, 2012 7:17 am

Otia no li treguis els suplements així em podras anar obrint pas al meu cotxe amb matricula oficial. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 277638789
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 7:22 am

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Suzy4

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Suzy5

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Suzy6




Editat per darrera vegada per xarli el Dj Abr 12, 2012 7:24 am, editat 1 cop en total
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 7:23 am

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Suzy7

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Suzy8

xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dj Abr 12, 2012 7:25 am

Que faràs?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 7:27 am

Què us sembla... igual demà a la tarda em vaig a Canet a veure-la "in person" i provar-la Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 914987284
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Recerca d'una enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 7:27 am

Paipa escrigué:Que faràs?
Esperar les vostres opinions Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 2222602150


Editat per darrera vegada per xarli el Dj Abr 12, 2012 9:46 am, editat 1 cop en total
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dj Abr 12, 2012 9:22 am

La meva germana, fa uns anys va comprar un cotxe de segona ma que havia sigut d´autoescola. Al compra-venda on el va adquirir, li van posar un embragatge nou (que ,es un més casquen aquest tipus de cotxes) i aquell cotxe va fotre batalla un 10 anys més.
Amb això vull dir Xarli, que si els quilometres de la moto son reals, a part de l'embragatge, aquesta moto no ha de tindre cap problema (per l´us que han fet d´ella). Per el que és pot deduir, solament haurà fet rondes o serveix, a poca velocitat. Sobretot vigila, com ja t´he dit abans el tema de l'embragatge, podrits de les rodes, tub d´escapament i que estigui al dia de revisions.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dj Abr 12, 2012 9:36 pm

Al final quin preu et demanen??, teniu que comptar que a la que li tregui tota la parafernalia...la veureu amb uns altres ulls, amb aquesta moto, t'aseguro que no as de patir per res Xarli, es un bon aparell, i pel que tu la vols, aniras mes que bè!!
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 10:22 pm

A.Gustà A+ escrigué:Al final quin preu et demanen??, teniu que comptar que a la que li tregui tota la parafernalia...la veureu amb uns altres ulls, amb aquesta moto, t'aseguro que no as de patir per res Xarli, es un bon aparell, i pel que tu la vols, aniras mes que bè!!
Demanen 1.600 € però crec que la puc treure per 1.500 €
Sí, cada vegada estic més convençut que un bitxo polivalent d'aquests m'anirà millor que una més d'enduro radical del tipus wr de 250cc, sé que pesa força més però pràcticament no tenen manteniment i la puc portar per carreteres sense problema. I com vull anar tranquil, perquè agafar una que és gairebé de competició?.
Aquesta tarda segurament em passaré per Canet per a veure-la, conèixer més detalls i començar a negociar amb el cap de la policia local. M'han assegurat que no l'han apretada mai, que només han fet rondes pel poble i per la NII pel Maresme cap amunt i cap avall. Jo vull saber si han canviat recentment peces o components, com per exemple l'embragament, l'escapament, etc... perquè si tot està d'origen després de 30.000 km igual alguna cosa ja està a punt de cascar.
Veurem.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Dj Abr 12, 2012 11:00 pm

Si fos un altre dia m'apropava, estic a una urbanització a la muntanya molt a prop de S.Pol, just al costat.

Home, 30.000 km per una monocilíndrica d'aquestes comencen a ser uns quants, però aquest tiren de pressupost i a la que han de canviar alguna peça o fer revisions, doncs res, ho fan i a córrer. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3264319388


Editat per darrera vegada per Sr. GT el Dj Abr 12, 2012 11:05 pm, editat 1 cop en total
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dj Abr 12, 2012 11:02 pm

30.000km a mans d'un "monillo" no as de tenir cap problema, embrague, poder, pero poc mes, pregunta si an fet la revisio ultimament, olis filtres etc, i preguntali, qui els hi feia, per que com et vaig dir, a Canet tinc un molt bon client que te un taller mecanic, els hi pots preguntar directament si la moto la revisaba en Jordi Bañeras, i si et diu que si digam-ho que el truquem i sabrem mes de la moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 330308967 Va espallonga que anirem algun dia a fer camintes amb esmorzar inclos!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3264319388
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 2:07 am

Plou... i volia anar en moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3181402168
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Cigaló Dv Abr 13, 2012 2:12 am

xarli escrigué:Plou... i volia anar en moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3181402168
Marica. Sembles el Pedrosa Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 1091913718
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dv Abr 13, 2012 2:21 am

Cigaló escrigué:
xarli escrigué:Plou... i volia anar en moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3181402168
Marica. Sembles el Pedrosa Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 1091913718

+1 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 2212872132
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 2:29 am

q kabrons...
Acabo de parlar amb el policia, i finalment hem quedat pel dissabte al migdia (m'ha de confirmar l'hora). M'ha avançat varies coses:
Cada mes de maig/juny (de cara a la temporada d'estiu) li fan la revisió (a un taller del poble) i canvien oli, bugia, filtres, etc... -el que faci falta-). Ja li he dit que si em la quedo una condició seria que li passessin la revisió al seu càrrec abans de entregar-me-la.
La moto està pràcticaemnt d'origen i l'embragatge va perfectament, per això no l'jan canviant. Les úniques coses que han canviat són la transmissió (plat, pinyons, cadena) el disc davanter i les pastilles (apart naturalment dels foiltres i consumibles quan fan la revisió).
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Abr 13, 2012 2:32 am

xarli escrigué:Plou... i volia anar en moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3181402168
Hi ha una cosa que es diu paraigues Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3294500171
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 4:00 am

Paipa escrigué:
xarli escrigué:Plou... i volia anar en moto Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3181402168
Hi ha una cosa que es diu paraigues Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3294500171
Tu calla!
I preparat per ensenyar-me rutes moteres per Prades i La Mussara Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 253468018
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 4:49 am

Poso aquí el link de les característiques tècniques de la moto, i així també les tinc a mà:

http://moto.suzuki.es/Motos/Enduro-Doble-uso/DRZ400S/2004/8/1/218/ficha-tecnica.html

Quan li vaig preguntar al poli s si s'havia fet alguna cosa amb l'embragatge, em contesta: "no, pero hombre, cambiar unos dicsos de embrague no cuesta nada" i jo li vaig respondre: !Perfecto! entonces si llegamos a un acuerdo, cuando os pida que le hagáis la revisión antes de entregarmela, pediré que de paso canviéis los discos de embrague"
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Abr 13, 2012 6:34 am

xarli escrigué:Poso aquí el link de les característiques tècniques de la moto, i així també les tinc a mà:

http://moto.suzuki.es/Motos/Enduro-Doble-uso/DRZ400S/2004/8/1/218/ficha-tecnica.html

Quan li vaig preguntar al poli s si s'havia fet alguna cosa amb l'embragatge, em contesta: "no, pero hombre, cambiar unos dicsos de embrague no cuesta nada" i jo li vaig respondre: !Perfecto! entonces si llegamos a un acuerdo, cuando os pida que le hagáis la revisión antes de entregarmela, pediré que de paso canviéis los discos de embrague"
Home, seria un detall de la seva part que si fas la compra de la moto , els discos fossin nous.

Si et quedes les moto, ja que esta tant "pelada" , seria força xulo que li posessis les pegatines originals. Igual et costen un culló però milloraries l´estetica de la moto.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 10:03 am

Paipa escrigué:
xarli escrigué:Poso aquí el link de les característiques tècniques de la moto, i així també les tinc a mà:

http://moto.suzuki.es/Motos/Enduro-Doble-uso/DRZ400S/2004/8/1/218/ficha-tecnica.html

Quan li vaig preguntar al poli s si s'havia fet alguna cosa amb l'embragatge, em contesta: "no, pero hombre, cambiar unos dicsos de embrague no cuesta nada" i jo li vaig respondre: !Perfecto! entonces si llegamos a un acuerdo, cuando os pida que le hagáis la revisión antes de entregarmela, pediré que de paso canviéis los discos de embrague"
Home, seria un detall de la seva part que si fas la compra de la moto , els discos fossin nous.

Si et quedes les moto, ja que esta tant "pelada" , seria força xulo que li posessis les pegatines originals. Igual et costen un culló però milloraries l´estetica de la moto.
Una vegada la tingui, la propera cosa que intentaré fer és trobar i comprar un kit de plàstics en color negre (versió 2010) si és que valen Question
Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Drz4002010negre

xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Abr 13, 2012 9:17 pm

Al final vaig a Canet demà dissabte a les 13'00 hores. Si algú vol venir, ja sap (aniré amb l'AMG)
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Abr 13, 2012 9:25 pm

xarli escrigué:Al final vaig a Canet demà dissabte a les 13'00 hores. Si algú vol venir, ja sap (aniré amb l'AMG)
Ja m´agradira.....
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Cigaló Dv Abr 13, 2012 10:02 pm

xarli escrigué:(aniré amb l'AMG)
Surt aviat o arribaràs tard Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 3600932279
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Ds Abr 14, 2012 12:06 am

En condicions normals et podria acompanyar, però demà tinc una història familiar que no puc faltar... i si no, aquest cap de setmana tocaria Ferrari amb el Xiby, vaja... Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 2222602150
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Abr 14, 2012 12:47 am

OK Sergi, don't worry.
El que seria interessant és que l'Arnau pogués contactar amb el seu amic mecànic de Canet per a veure si coneix aquesta moto.
Arnauet?
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà - Página 2 Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum