Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

+3
xibeca
Paipa
xarli
7 participantes

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Mar 15, 2012 9:06 pm

Em fa il·lusió inaugurar aquesta secció amb això:
Cerco moto d'enduro de segona mà per a ús esporàdic a la meva segona residència, per tant he pensat que amb una de 250 cc, de 4 temps i de l'any 2003 a 2005 ja estaria bé. Molt preferiblement amb encès elèctric.
Màxim 1.500 €. El model favorit és una Yamaha WR 250cc.
Si sabeu d'alguna cosa així, contacteu amb mi.
Gràcies


Editat per darrera vegada per xarli el Dj Abr 12, 2012 9:46 am, editat 1 cop en total
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Mar 16, 2012 3:03 am

Al "Segudamano" si vas a l´apartat de motos i a paraula clau hi poses yamaha wr 250 cc. en trobaras alguna.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Mar 16, 2012 11:26 am

Paipa escrigué:Al "Segudamano" si vas a l´apartat de motos i a paraula clau hi poses yamaha wr 250 cc. en trobaras alguna.
Sí sí, "estoy en ello" però per sota de 2.000€ i més noves de 2003, que són les que tenen encès elèctric, n'hi han ben poques.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dv Mar 16, 2012 11:55 am

Jue jo es que de offroad ni paipa. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 253468018
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Mar 16, 2012 12:52 pm

xibeca escrigué:Jue jo es que de offroad ni paipa. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 253468018
Ni paipa, m´agrada aquesta expressió Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Gran Hermano Dv Mar 16, 2012 8:50 pm

Paipa escrigué:
xibeca escrigué:Jue jo es que de offroad ni paipa. Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 253468018
Ni paipa, m´agrada aquesta expressió Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 277638789

I jo l'ho últim que vaig tenir va ser una XR600r....., ara....era de lo millor de l'ho millor de la época.
Quins temps aquells.

Era igualeta que aquesta

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Honda_xr_600_r
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Mar 17, 2012 6:42 am

Que guapa va ser l´XR al seu temps. considero que encara podria ser una moto molt valida per als nostres temps.
Era arranc per patada, no?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Gran Hermano Ds Mar 17, 2012 8:42 am

Paipa escrigué:Que guapa va ser l´XR al seu temps. considero que encara podria ser una moto molt valida per als nostres temps.
Era arranc per patada, no?

Sip, arrancada a patada i "con 2 cojones", si no pesaves prou, la palanca no es baixava ni a hosties.
Abans vaig tindre una XT de les primeres també a patada però "no hay color", encara que molt divertida.
L'arrancada eléctrica està molt be per arrancar la moto en situació compromesa, pero res més (la meva opiniò)
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Mar 17, 2012 9:26 am

Aquestes motos monocilindriques encara que portesin descompressor eren , a l´hora d´arrancar, motos per "machos" i no et dic si era en una situació delicada. Sort que avui en dia amb els arrancs electrics s´ha gunanyat molt. Son molt ppetits i de molt poc pes.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dt Mar 20, 2012 4:45 am

i, alguna així no val? o ha d'èsser yamaha tant sí com no?

http://www.segundamano.es/barcelona/moto-enduro/a31062456/?ca=8_s&st=a&c=6
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xibeca Dt Mar 20, 2012 4:53 am

Potser la que he posat és de 2 temps com que ja he dit que ni paipa. Pero el tros de cilindre que veig em fa sospitar---

i aquesta? http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/wr/250_f-2005-en-barcelona-5137230.htm
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Mar 24, 2012 5:29 am

Sí, ho tinc molt clar, 4 temps i molt lleugera (250 cc).
No n'hi han (o no trobo) Yamahas wr per menys de 2000 € i que compleixin els requisits (matriculada, després del 2003, sense avaries...). I els que tenen una a la venda per 2000 /2200 (hi han varies) no volen baixar tant!
Hauré de baixar de gama. Honda té una enduro 250 de 4 temps???
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Mar 24, 2012 5:57 am

Vas anar a veure alguna moto d´aquelles de ens vas enviar les fotos?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Mar 24, 2012 10:38 am

Paipa escrigué:Vas anar a veure alguna moto d´aquelles de ens vas enviar les fotos?
Eren fotos d'una moto... no em donava confiança.
I aquesta?
http://motos.coches.net/ocasion/husqvarna/te/250-2007-en-barcelona-4736819.htm
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dg Mar 25, 2012 9:41 am

M´han parlat molt malament de les Husqvarna antigues. S´espatllaven molt , hi havien pocs recanvis i els que hi havien tenien un preu desorbitat.
Ara, al ser Husqvarna una marca de BMW no sé com estarà el tema, però suposo que millor.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dv Mar 30, 2012 6:12 am

Paipa escrigué:M´han parlat molt malament de les Husqvarna antigues. S´espatllaven molt , hi havien pocs recanvis i els que hi havien tenien un preu desorbitat.
Ara, al ser Husqvarna una marca de BMW no sé com estarà el tema, però suposo que millor.
Sí també he llegit això, però de quin any es considera antiga? Del 2005 o del 2007 són antigues?
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Dv Mar 30, 2012 6:41 am

xarli escrigué:
Paipa escrigué:M´han parlat molt malament de les Husqvarna antigues. S´espatllaven molt , hi havien pocs recanvis i els que hi havien tenien un preu desorbitat.
Ara, al ser Husqvarna una marca de BMW no sé com estarà el tema, però suposo que millor.
Sí també he llegit això, però de quin any es considera antiga? Del 2005 o del 2007 són antigues?
BMW va comprar Husqvarna (Grup MV Augusta) a l´any 2007. Considero que les motos anterior a aquesta data es poden considerar "antigues". Jo la veritat, anteriors al 2007 no m´en fiaria gaire.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dv Mar 30, 2012 7:04 am

A veure.

Jo he tingut 2 Husqvarna.

Una del any 1996 610 TE i una del 1998 610 TC.

A mi les motos em van anar perfectes, i amb les dues vaig fer campionats de resistencia sencers, enduros trams cronometrats, etc etc.

Son moto delicades, pero Paipa no as de patir, una Huski, a partir del 2002 ja es una bona maquina, ja son els motors nous, i van be.

El problema del que busques:

Una wrf 250 4t a menys de 2000€ et sera moooolt dificil trobarla, et sera mes facil trobar una KTM 400 4T del 2003 a preu que una WRF.

Honda te la CRFX 250 4T pero no la trobaras al preu que busques.

I jo, t'aconsello que NO compris una 250 4T, son motorets mooolt ajustats, i reglatges i pistons , van que volen.

Una bona opcio, economica i facil de mantenir, p'el que vec que tu vols fer, es una Suzuki DRZ 400, no es tant lleugera, pero es molt mes fiable i de preu asequible, com et dic, una WRF es mes radical, mes de "carreras", i te mes manteniment, obrir un motor per fer pisto, rapid et pujara 700/900€, una 400 mes descafeinada, no hi tindras que estar tant a sobre.

Mi humilde opinion!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2222602150
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Ds Mar 31, 2012 4:50 am

A.Gustà A+ escrigué:... I jo, t'aconsello que NO compris una 250 4T, son motorets mooolt ajustats, i reglatges i pistons , van que volen.

Una bona opcio, economica i facil de mantenir, p'el que vec que tu vols fer, es una Suzuki DRZ 400, no es tant lleugera, pero es molt mes fiable i de preu asequible, com et dic, una WRF es mes radical, mes de "carreras", i te mes manteniment, obrir un motor per fer pisto, rapid et pujara 700/900€, una 400 mes descafeinada, no hi tindras que estar tant a sobre.

Mi humilde opinion!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2222602150
Molt agraït pels teus consells, de veritat, però no haig de fer pistes amples a tope, moltes vegades aniré per "trialeres" i no en veig amb una 400 cc, prefereixo l'agilitat i poc pes d'una 250cc: no necessito més motor i aniré més aviat tranquil, amb la qual cosa no crec que faci patir al motor, igual m'equivoco però amb una 400 em veig més vegades pel terra i un ja no té edat per això Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2212872132
Gràcies de nou, ja t'aniré informant!
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Paipa Ds Mar 31, 2012 7:00 am

Com ja et vaig comentar anterioment tinc un amic que és endurero de tota la vida. En els seus 50 anys de vida ha tingut motos de totes les marques. Ossa, Montesa, SWN, KTM, Yamaha....
Actualement té una WR 250 cc. amb xassís d´alumini i n´esta encantat. L´anterior fou una WR400 la qual deia que era una gran moto però molt pesada per fer trialeres, però molt bona per fer pistes.
Jo també crec Natcar, que per fer el que tens que fer una 250 cc. en tens més que suficient.
Amb el meu Quad em passa el mateix, és un 350 cc. Per riera/pista en alguna zona s´em queda una mica curt, però al ser de poca potencia i degut al seu menor pes, per zones tecniques i trialeres asequibles pel tipus de vehicle, és un Quad molt adecuat per al meu tipus de conducció. Vinc del trial i m´agrada fotrem en zones de certa dificultat en decriment a la velocitat.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Sr. GT Ds Mar 31, 2012 8:05 am

Yo aniria a una 400 de totes-totes. També són tranquil.les (i sense estar tan apretades com les 250) i amb la mala llet quan la necessites. Apart, és un motor més gran que sempre podrà amb tu i si cal, amb algú més a sobre.
I si no vas per trialeres més encara per no necessitar el menor pes d'una 250.
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Ds Mar 31, 2012 9:28 am

Sr. GT escrigué:Yo aniria a una 400 de totes-totes. També són tranquil.les (i sense estar tan apretades com les 250) i amb la mala llet quan la necessites. Apart, és un motor més gran que sempre podrà amb tu i si cal, amb algú més a sobre.
I si no vas per trialeres més encara per no necessitar el menor pes d'una 250.

Totalment d'acord, i una 4t de les noves, sigui 250, o 400 el pes no es nota gaire, si em diguesis una 250 2t en podriem parlar, pero vamos que si al nano se li a fotut a la ceba una 250 4t, que compri que compri!!, Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2222602150 Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 3264319388
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dc Abr 11, 2012 2:46 am

A.Gustà A+ escrigué:...
Una bona opcio, economica i facil de mantenir, p'el que vec que tu vols fer, es una Suzuki DRZ 400, no es tant lleugera, pero es molt mes fiable i de preu asequible, com et dic, una WRF es mes radical, mes de "carreras", i te mes manteniment, obrir un motor per fer pisto, rapid et pujara 700/900€, una 400 mes descafeinada, no hi tindras que estar tant a sobre.
Mi humilde opinion!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2222602150

Ui ui ui, a veure si al final et faig cas (per que vegis) i em compro una DRZ 400. La llàstima és que pesa més de 130 kg, però he llegit bones coses d'aquesta moto. Vaig començar a buscar una, a veure que tal, i totes són molt més cares del que marca el meu pressupost, però he trobat una que ara és d'un Ajuntament local (Canet de Mar) que té molt bona pinta, ha tingut molt bon ús (rondes municipals) i a mi em dona certes garanties que provingui d'un Ajuntament. M'està fent molt "tilin"... a veure si finalment aquesta setmana faig una escapadeta a Canet i...
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por A.Gustà A+ Dc Abr 11, 2012 5:25 am

Ja ens mantindras informat Xarli!!, en breu us ensenyere la meva "Husly" 450cc, mira, casualitats la tinc molt aprop de Canet, a arenys de Munt, te que anar a Madriz, a fer un curset, i despres del curset a fer suspensions, reglatge de valvules i a cardar Gaaas!!! Recerca d'una moto d'enduro de segona mà 2596419188
A.Gustà A+
A.Gustà A+
Aprenent Catmotero
Aprenent Catmotero

Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por xarli Dj Abr 12, 2012 7:11 am

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Suzy1gn
Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Suzy2
Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Suzy3
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Recerca d'una moto d'enduro de segona mà Empty Re: Recerca d'una moto d'enduro de segona mà

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum