PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
5 participantes
Pàgina 1 de 1
PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
De moment el campió del món marca el ritme...
Però em sembla que aquest domini durarà poc perquè les Honda són millor moto
Però em sembla que aquest domini durarà poc perquè les Honda són millor moto
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Màrquez em recorda al Llorenç als seus inicis a la categoria reina.... espero que, com el mallorquí, no hagi d'aprendre a base d'hòsties i que s'ho prengui amb respecte.
I em sembla que el Capità Pescanova està jugant al despiste... no es normal que vagi tan malament.
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
A veure què diuen Màrquez-Pedrosa del toque
Sembla que el Capità Pescanova s'ha molestat perquè el Rookie li anavant xupant roda
I Lorenzo pixant-se a sobre de Rossi... jujuju... em poso catxondo
Sembla que el Capità Pescanova s'ha molestat perquè el Rookie li anavant xupant roda
I Lorenzo pixant-se a sobre de Rossi... jujuju... em poso catxondo
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Deixo la meva porra:
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Marquez
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Marquez
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
A veure, Pedrosa al T4 de la volta 4 ha frenat una mica, ha aixecat la mà i s'ha sortit de traçada.
Márquez s'ha quedat darrere seu, llavors a la volta 5 veient que seguia Márquez darrere i tota la resta (Bradl, Bautista i també Rossi) ha tallat i ha passat el que s'ha vist.
Pedrosa ha tallat sortint-se mínimament de la traçada cap a l'interior, per això Márquez que anava super enganxat quasi bé l'ha tocat amb el colze, però seguint la trajectòria correcta per l'exterior.
Jo ho trobo bé, Rossi no va donar mai roda a Lorenzo, ni Hayden a Pedrosa ni ningú ho ha fet, ni ho ha de fer, llavors si ja t'avisen de que passis i et quedes darrere, el que no farà Pedrosa és donar-li roda per a que sigui ell qui faci el temps i pugi a primera línia.
Al fer-ho Pedrosa ha perdut l'oportunitat de fer una volta més, però trobo millor això que no el que hagués passat si no ho hagués fet.
No crec que hagués aconseguit la pole, la volta de Lorenzo ha estat increïble i ja s'ha vist que tal com té la moto Pedrosa no està per guanyar ni fer el millor temps.
A mi em fot una mica Márquez perquè no necessita fer això, que n'aprengui i ja farà quan li toqui.
Ell mateix ha reconegut que anava buscant la roda de Pedrosa i que no passa res, que són coses de les curses.
Aquest sistema de classificació l'han fet per evitar això que feien els Barberá, Bautista, De Puniet, Espargaró, etc. i anar esperant fins que passés el ràpid de torn i enganxar-se a ell. Ara també passa però molt menys, la pista està molt més buida i poden fer millors voltes i més ràpides sense gent molestant a la pista. La prova és que Lorenzo i Crutchlow anaven sols al final quan van fer els temps.
Sobre el temps de Márquez del divendres, que va fer primer va ser per puro bollo, dels de davant era el que pitjor ritme tenia, fins i tot Pedrosa (7è) el va tenir millor, però va fer una volta salvatge i arriscada i li va sortir bé, la prova és que a la següent (última) ja es va sortir fora, anava molt passat.
Ahir no tenia ritme per anar endavant i va fer la tàctica Barberà... doncs que es foti, ja el van avisar abans. Márquez és molt, molt bo i ja es veia que no li donarien ni l'hora... com a tota la resta.
Sobre la porra jo diré:
1- Lorenzo
2- Pedrosa
3- Rossi
... deixant possibilitat de que Márquez pugi al 3er i Rossi pugi al 2on en funció de si Rossi solventa o no la manca de feeling amb la seva moto.
Veurem al WUp....
Pd: Cigaló, deixa de tocar-te que és només la primera cursa
Márquez s'ha quedat darrere seu, llavors a la volta 5 veient que seguia Márquez darrere i tota la resta (Bradl, Bautista i també Rossi) ha tallat i ha passat el que s'ha vist.
Pedrosa ha tallat sortint-se mínimament de la traçada cap a l'interior, per això Márquez que anava super enganxat quasi bé l'ha tocat amb el colze, però seguint la trajectòria correcta per l'exterior.
Jo ho trobo bé, Rossi no va donar mai roda a Lorenzo, ni Hayden a Pedrosa ni ningú ho ha fet, ni ho ha de fer, llavors si ja t'avisen de que passis i et quedes darrere, el que no farà Pedrosa és donar-li roda per a que sigui ell qui faci el temps i pugi a primera línia.
Al fer-ho Pedrosa ha perdut l'oportunitat de fer una volta més, però trobo millor això que no el que hagués passat si no ho hagués fet.
No crec que hagués aconseguit la pole, la volta de Lorenzo ha estat increïble i ja s'ha vist que tal com té la moto Pedrosa no està per guanyar ni fer el millor temps.
A mi em fot una mica Márquez perquè no necessita fer això, que n'aprengui i ja farà quan li toqui.
Ell mateix ha reconegut que anava buscant la roda de Pedrosa i que no passa res, que són coses de les curses.
Aquest sistema de classificació l'han fet per evitar això que feien els Barberá, Bautista, De Puniet, Espargaró, etc. i anar esperant fins que passés el ràpid de torn i enganxar-se a ell. Ara també passa però molt menys, la pista està molt més buida i poden fer millors voltes i més ràpides sense gent molestant a la pista. La prova és que Lorenzo i Crutchlow anaven sols al final quan van fer els temps.
Sobre el temps de Márquez del divendres, que va fer primer va ser per puro bollo, dels de davant era el que pitjor ritme tenia, fins i tot Pedrosa (7è) el va tenir millor, però va fer una volta salvatge i arriscada i li va sortir bé, la prova és que a la següent (última) ja es va sortir fora, anava molt passat.
Ahir no tenia ritme per anar endavant i va fer la tàctica Barberà... doncs que es foti, ja el van avisar abans. Márquez és molt, molt bo i ja es veia que no li donarien ni l'hora... com a tota la resta.
Sobre la porra jo diré:
1- Lorenzo
2- Pedrosa
3- Rossi
... deixant possibilitat de que Márquez pugi al 3er i Rossi pugi al 2on en funció de si Rossi solventa o no la manca de feeling amb la seva moto.
Veurem al WUp....
Pd: Cigaló, deixa de tocar-te que és només la primera cursa
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Jo poso
Lorenzo
Pedrosa
Márquez
Lorenzo
Pedrosa
Márquez
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Per no repetir (i mira que costa):
Lorenzo
Pedrosa
Crutchlow
Lorenzo
Pedrosa
Crutchlow
xarli- Catmotero professional
- Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Per cert, si el que fa Pedrosa a Màrquez li fa el Lorenzo al Màrquez encara estaríeu tirant-li punyals
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Bé, encara que tard però vaig a donar la meva opinió del Gp de Qatar... aquesta setmana he anat més de cul encara, com sempre.
Sobre Lorenzo què dir, va fer el que havia de fer i de la millor manera. Va guanyar, un deu per a ell.
La cursa la va fer 4,412 segons més ràpid que l'any passat, el que vol dir que la seva moto ha millorat i fins i tot ell podia haver-ho fet millor en dir que havia d'espavilar per no perdre la concentració, pel que fins i tot podria haver anat més ràpid .
Rossi genial, ningú o pocs haguessin pogut pensar la caça que va donar després de la seva sortida de pista i tornar retardat. El Doctor ha tornat i ull, que a veure què hauria passat si hagués sortit en el grup de cap amb Lorenzo...
Marc el mateix. Remuntada des del 6è fins al 3er, semblava que Pedrosa el tenia controlat i que hi havia moments que se li distanciava, però no, va aconseguir passar-lo i fer un pòdium, perfecte. La lluita que va tenir amb Rossi promet per a aquest any, no ens avorrirem, no.
Pedrosa... què diré com a pedrosista... vaig veure que va lluitar contra la seva moto, anant de banda la majoria del temps, controlant bé els buits i les frenades, el Dani de final de temporada en actitud.
Jo hauria aplicat una altra tàctica, i el que no hagués fet és estar tant de temps davant de Márquez fent el desgast, tant de neumàtics com físic, perquè es veia que al final passaria el que va passar.
És el mateix que ell va fer amb Lorenzo a Estoril 2011 o li va fer Stoner a ell a Assen 2012, anar darrere aprofitant el desgast del rival per després passar-li.
Hi havia moments en què s'anava mig segon i semblava que podia anar, però no... però en arribar a meitat de cursa i veure que la cosa segueix igual i es començar a accentuar el ball posterior és el moment de deixar-lo passar i aprofitar ell la situació fins a final de carrera per arribar més fresc, deixar a Marc fer el desgast i veure els seus punts febles ... just el que va fer Marc.
Doncs això, Dani i el seu pilotatge bé... la moto no.
La prova és que rodant tot el fort ell podia, com ha dit en les entrevistes, la seva cursa va ser 4,209 segons més lenta (!!!) que la de l'any passat, i això és un problema... un problema de l'Honda, com gairebé sempre!
A Qatar no van tenir chattering l'any passat i la moto va anar de luxe. Amb el nou xassís d'aquest any sembla que s'han solucionat (no sé si tot o en part) aquests problemes de chatter de l'any passat-com es va veure a Sepang (un circuit amb chatter) però el que sí sembla clar és que han perdut aquesta tracció, del que Dani es queixava, i que era l'arma principal d'aquesta Honda.
Igual han aconseguit fer la moto més polivalent, que vagi bé i amb els mateixos reglatges tant en mullat com en sec, però si sent així no és guanyadora, no serveix de res.
Ara ve Austin i sembla que aquí hi ha avantatge per l'Honda. Pedrosa ha dit que ja saben el motiu de la manca de tracció i que esperen anar bé aquí... el problema és quan arribi Jerez, per exemple, i després Le Mans que tan bé se'ls dóna a les Yamaha... esperem que sigui una cosa puntual de Qatar i pugin resoldre el problema.
Podrien tornar als reglatges de l'any passat... difícil... El que haurien de fer és portar el xassís de final de l'any passat i poder fer proves amb un i amb l'altre per determinar en quins circuits van millor.
Pel que s'ha vist el nou xassís a Qatar ha anat molt pitjor que l'anterior. Amb aquell xassís Pedrosa, ja no dic guanyar, però hagués pogut lluitar per la victòria i no hagués quedat a més de 9 segons de Lorenzo i no fer pitjor temps que l'any passat, ho veig claríssim.
En fi, el suposat avantatge que tothom deia de l'Honda ara ha quedat palès que no existeix i s'ha vist de moment a aquest Gp, una clara superioritat de la Yamaha. Són massa segons entre ambdues marques en temps de cursa.
Com va dir Forcada en tv, "no hi ha avantatge de l'Honda i qui ho digui no en té ni idea". "La millor moto és la guanyadora, la que li dóna al pilot el que necessita", això a Twitter.
Pd: perdó pel totxo però ara tenia temps
Sobre Lorenzo què dir, va fer el que havia de fer i de la millor manera. Va guanyar, un deu per a ell.
La cursa la va fer 4,412 segons més ràpid que l'any passat, el que vol dir que la seva moto ha millorat i fins i tot ell podia haver-ho fet millor en dir que havia d'espavilar per no perdre la concentració, pel que fins i tot podria haver anat més ràpid .
Rossi genial, ningú o pocs haguessin pogut pensar la caça que va donar després de la seva sortida de pista i tornar retardat. El Doctor ha tornat i ull, que a veure què hauria passat si hagués sortit en el grup de cap amb Lorenzo...
Marc el mateix. Remuntada des del 6è fins al 3er, semblava que Pedrosa el tenia controlat i que hi havia moments que se li distanciava, però no, va aconseguir passar-lo i fer un pòdium, perfecte. La lluita que va tenir amb Rossi promet per a aquest any, no ens avorrirem, no.
Pedrosa... què diré com a pedrosista... vaig veure que va lluitar contra la seva moto, anant de banda la majoria del temps, controlant bé els buits i les frenades, el Dani de final de temporada en actitud.
Jo hauria aplicat una altra tàctica, i el que no hagués fet és estar tant de temps davant de Márquez fent el desgast, tant de neumàtics com físic, perquè es veia que al final passaria el que va passar.
És el mateix que ell va fer amb Lorenzo a Estoril 2011 o li va fer Stoner a ell a Assen 2012, anar darrere aprofitant el desgast del rival per després passar-li.
Hi havia moments en què s'anava mig segon i semblava que podia anar, però no... però en arribar a meitat de cursa i veure que la cosa segueix igual i es començar a accentuar el ball posterior és el moment de deixar-lo passar i aprofitar ell la situació fins a final de carrera per arribar més fresc, deixar a Marc fer el desgast i veure els seus punts febles ... just el que va fer Marc.
Doncs això, Dani i el seu pilotatge bé... la moto no.
La prova és que rodant tot el fort ell podia, com ha dit en les entrevistes, la seva cursa va ser 4,209 segons més lenta (!!!) que la de l'any passat, i això és un problema... un problema de l'Honda, com gairebé sempre!
A Qatar no van tenir chattering l'any passat i la moto va anar de luxe. Amb el nou xassís d'aquest any sembla que s'han solucionat (no sé si tot o en part) aquests problemes de chatter de l'any passat-com es va veure a Sepang (un circuit amb chatter) però el que sí sembla clar és que han perdut aquesta tracció, del que Dani es queixava, i que era l'arma principal d'aquesta Honda.
Igual han aconseguit fer la moto més polivalent, que vagi bé i amb els mateixos reglatges tant en mullat com en sec, però si sent així no és guanyadora, no serveix de res.
Ara ve Austin i sembla que aquí hi ha avantatge per l'Honda. Pedrosa ha dit que ja saben el motiu de la manca de tracció i que esperen anar bé aquí... el problema és quan arribi Jerez, per exemple, i després Le Mans que tan bé se'ls dóna a les Yamaha... esperem que sigui una cosa puntual de Qatar i pugin resoldre el problema.
Podrien tornar als reglatges de l'any passat... difícil... El que haurien de fer és portar el xassís de final de l'any passat i poder fer proves amb un i amb l'altre per determinar en quins circuits van millor.
Pel que s'ha vist el nou xassís a Qatar ha anat molt pitjor que l'anterior. Amb aquell xassís Pedrosa, ja no dic guanyar, però hagués pogut lluitar per la victòria i no hagués quedat a més de 9 segons de Lorenzo i no fer pitjor temps que l'any passat, ho veig claríssim.
En fi, el suposat avantatge que tothom deia de l'Honda ara ha quedat palès que no existeix i s'ha vist de moment a aquest Gp, una clara superioritat de la Yamaha. Són massa segons entre ambdues marques en temps de cursa.
Com va dir Forcada en tv, "no hi ha avantatge de l'Honda i qui ho digui no en té ni idea". "La millor moto és la guanyadora, la que li dóna al pilot el que necessita", això a Twitter.
Pd: perdó pel totxo però ara tenia temps
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
La mateixa Honda que portava el debutant MM i que el va deixar en evidència a la seva primera cursa en MotoGP. La mateixa moto amb la que el debutant va lluitar amb RossiSr. GT escrigué:Doncs això, Dani i el seu pilotatge bé... la moto no.
La prova és que rodant tot el fort ell podia, com ha dit en les entrevistes, la seva cursa va ser 4,209 segons més lenta (!!!) que la de l'any passat, i això és un problema... un problema de l'Honda, com gairebé sempre!
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: PORRA 1/2013 -> Commercial Bank Grand Prix of Qatar
Pedrosa té els braços i les cames 10 cm. més curts que la resta i no pot suplir amb el seu cos el que li manca a la moto (a diferència de MM, p.ex.).
La moto no anava com a final de l'any passat i no la tenia a punt durant tot el cap de setmana, cosa que Honda hauria d'haver sabut com fer-la competitiva i no sense tracció que és el seu punt fort, derrapant tota l'estona i amb la moto dreta.
Márquez també la va patir, si no estaria amb Lorenzo i no amb Rossi, que té collons, acabar segon després de sortir 7è i sortir-se de pista... és que la Yamaha és molt dolenta i l'Honda corre més.
"Pedrosa és el més ràpid amb la moto en condicions" dit per Stoner i per Rossi. Lorenzo MAI dirà això de Pedrosa sino que guanya perquè pesa menys (té collons) i la moto li corre més... per això no ha volgut anar a Honda, clar.
Quan li ha anat malament la moto a Lorenzo? jo no ho recordo... mai s'ha hagut de barallar amb la moto, mai, sempre la tenen a punt des del primer lliure a diferència de l’Honda que arriven a vegades al warm up amb problemes.
...
I si Márquez guanya a Pedrosa, amb la mateixa moto a Lorenzo se'l pixa, així de clar.
La moto no anava com a final de l'any passat i no la tenia a punt durant tot el cap de setmana, cosa que Honda hauria d'haver sabut com fer-la competitiva i no sense tracció que és el seu punt fort, derrapant tota l'estona i amb la moto dreta.
Márquez també la va patir, si no estaria amb Lorenzo i no amb Rossi, que té collons, acabar segon després de sortir 7è i sortir-se de pista... és que la Yamaha és molt dolenta i l'Honda corre més.
"Pedrosa és el més ràpid amb la moto en condicions" dit per Stoner i per Rossi. Lorenzo MAI dirà això de Pedrosa sino que guanya perquè pesa menys (té collons) i la moto li corre més... per això no ha volgut anar a Honda, clar.
Quan li ha anat malament la moto a Lorenzo? jo no ho recordo... mai s'ha hagut de barallar amb la moto, mai, sempre la tenen a punt des del primer lliure a diferència de l’Honda que arriven a vegades al warm up amb problemes.
...
I si Márquez guanya a Pedrosa, amb la mateixa moto a Lorenzo se'l pixa, així de clar.
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Temas similares
» PORRA 2/2013 -> Red Bull Grand Prix of The Americas
» PORRA 9/2013 -> RED BULL U.S. GRAND PRIX MotoGP
» PORRA 8/2013 -> eni Motorrad Grand Prix Deutschland
» PORRA 12/2013 -> Hertz British Grand Prix
» PORRA 16/2013 -> Tissot Australian Grand Prix
» PORRA 9/2013 -> RED BULL U.S. GRAND PRIX MotoGP
» PORRA 8/2013 -> eni Motorrad Grand Prix Deutschland
» PORRA 12/2013 -> Hertz British Grand Prix
» PORRA 16/2013 -> Tissot Australian Grand Prix
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|