GP de Portugal
+3
Gran Hermano
Paipa
Sr. GT
7 participantes
Pàgina 1 de 1
GP de Portugal
Els segons lliures, ja que als primers han sortit quatre gats, el terra estava mig moll.
Altres curisositats al lliures d'avui (copiat d'un altre fòrum):
"... cuando ya lo dice hasta Forcada...
Aquí está el rueda a rueda de Barberá de la FP2."
..1.. 1'52.266 - SOLO
..2 ..1'43.595 - SOLO
..3.. 1'41.604 - SOLO
..4 ..1'41.205 - SOLO
..5 ..1'57.948 - ESPERO
..6 ..1'40.907 - ME ENGANCHO
..7 ..1'49.714 - ME CUELO
..8 ..5'47.303 - ESPERO
..9 ..1'42.387 - SOLO
10 ..1'39.863 - ME ENGANCHO
11 ..1'46.748 - ME CUELO
12 ..1'40.448 - SOLO
13 ..1'48.293 - ESPERO
14 ..11'52.54 - BOX
15 ..1'46.906 - ESPERO
16 ..1'39.519 - ME ENGANCHO
17 ..1'41.438 - ESTORBO
18 ..1'39.193 - ME ENGANCHO
1 | ..1.. | Casey STONER | AUS .. | Repsol Honda Team | Honda | 1'38.396 | | |
2 | 11 | Ben SPIES | USA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | . | 1'38.717 .. | 0.321 / 0.321 |
3 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1'38.742 | 0.346 / 0.025 | |
4 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 1'38.797 | 0.401 / 0.055 | |
5 | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 1'38.930 | 0.534 / 0.133 | |
6 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | San Carlo Honda Gresini | Honda | 1'38.959 | 0.563 / 0.029 | |
7 | 69 | Nicky HAYDEN | USA | Ducati Team | Ducati | 1'39.029 | 0.633 / 0.070 | |
8 | ..8 | Hector BARBERA | SPA | Pramac Racing Team | Ducati | 1'39.193 | 0.797 / 0.164 | |
9 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Ducati Team | Ducati | 1'39.357 | 0.961 / 0.164 | |
10... | ..4 | Andrea DOVIZIOSO ... | ITA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1'39.615 | 1.219 / 0.258 | |
11 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Ducati | 1'40.207 | 1.811 / 0.592 | |
12 | ..6 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | 1'40.898 | 2.502 / 0.691 | |
13 | 14 | Randy DE PUNIET | FRA | Power Electronics Aspar | ART | 1'41.088 | 2.692 / 0.190 | |
14 | 41 | Aleix ESPARGARO | SPA | Power Electronics Aspar | ART | 1'41.634 | 3.238 / 0.546 | |
15 | 68 | Yonny HERNANDEZ | COL | Avintia Blusens | BQR | 1'41.638 | 3.242 / 0.004 | |
16 | 54 | Mattia PASINI | ITA | Speed Master | ART | 1'41.973 | 3.577 / 0.335 | |
17 | 51 | Michele PIRRO | ITA | San Carlo Honda Gresini | FTR | 1'42.252 | 3.856 / 0.279 | |
18 | ..5 | Colin EDWARDS | USA | NGM Mobile Forward Racing | Suter | 1'42.587 | 4.191 / 0.335 | |
19 | 22 | Ivan SILVA | SPA | Avintia Blusens | BQR | 1'42.804 | 4.408 / 0.217 | |
20 | ..9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Came IodaRacing Project | Ioda | 1'42.984 | 4.588 / 0.180 | |
21 | 77 | James ELLISON | GBR | Paul Bird Motorsport | ART | 1'43.665 | 5.269 / 0.681 |
"... cuando ya lo dice hasta Forcada...
Aquí está el rueda a rueda de Barberá de la FP2."
..1.. 1'52.266 - SOLO
..2 ..1'43.595 - SOLO
..3.. 1'41.604 - SOLO
..4 ..1'41.205 - SOLO
..5 ..1'57.948 - ESPERO
..6 ..1'40.907 - ME ENGANCHO
..7 ..1'49.714 - ME CUELO
..8 ..5'47.303 - ESPERO
..9 ..1'42.387 - SOLO
10 ..1'39.863 - ME ENGANCHO
11 ..1'46.748 - ME CUELO
12 ..1'40.448 - SOLO
13 ..1'48.293 - ESPERO
14 ..11'52.54 - BOX
15 ..1'46.906 - ESPERO
16 ..1'39.519 - ME ENGANCHO
17 ..1'41.438 - ESTORBO
18 ..1'39.193 - ME ENGANCHO
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de Portugal
Vaja "personajillo" aquest Barbera....ja es feliç en quedar per endavant del Rossi. VETE A TU PUEBLO !!!!!!!!!!!!!
Re: GP de Portugal
El Cal Crutchlow va fort.
Gran Hermano- Catmotero professional
- Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de Portugal
1 93 Marc MARQUEZ SPA Team CatalunyaCaixa Repsol Suter 1'40.934
-----
18 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing Suter 1'40.964 3.776 / 0.577
19 77 James ELLISON GBR Paul Bird Motorsport ART 1'41.394 4.206 / 0.430
20 9 Danilo PETRUCCI ITA Came IodaRacing Project Ioda 1'41.486 4.298 / 0.092
21 22 Ivan SILVA SPA Avintia Blusens BQR 1'41.490 4.302 / 0.004
MM amb la Moto2 es folla a aquestes CTR de moto GP
-----
18 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing Suter 1'40.964 3.776 / 0.577
19 77 James ELLISON GBR Paul Bird Motorsport ART 1'41.394 4.206 / 0.430
20 9 Danilo PETRUCCI ITA Came IodaRacing Project Ioda 1'41.486 4.298 / 0.092
21 22 Ivan SILVA SPA Avintia Blusens BQR 1'41.490 4.302 / 0.004
MM amb la Moto2 es folla a aquestes CTR de moto GP
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de Portugal
1. Pedrosa
2. Lorenzo
3. Krachlou
Stoner cau
2. Lorenzo
3. Krachlou
Stoner cau
xarli- Catmotero professional
- Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012
Re: GP de Portugal
A mi m'agradaria Pedrosa - Stoner - Lorenzo, així arribarien empatats a la següent cursa...pero crec que no, el que millor ritme tenia era Stoner, més voltes en 37 en el QP i en 38 a l'anterior, encara que Pedrosa hagués anat més ràpid.
Per demà jo dic:
1 - Stoner
2 - Pedrosa
3 - Lorenzo
Per demà jo dic:
1 - Stoner
2 - Pedrosa
3 - Lorenzo
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de Portugal
Aquest cop el Dani no fallarà.
La porra:
1 - Pedrosa
2 - Stoner
3 - Lorenzo
La porra:
1 - Pedrosa
2 - Stoner
3 - Lorenzo
zenit- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Per la Garrotxa
Edad : 55
Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 30/03/2012
Re: GP de Portugal
Vaig a roda... Però canvio Pedrosa per Pet Rosaxibeca escrigué:1er Stoner
2on Pedrosa
3er Lorenzo
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de Portugal
"Pero esto qué es, esto qué eeees??!!!" que diria el M.Prats
Ja els hi val, quins collons...
Pd: A la que pugui comentaré cosetes..
Ja els hi val, quins collons...
Pd: A la que pugui comentaré cosetes..
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de Portugal
Doncs gran premi avorrit com pocs -excepte Moto2- i amb el mateix resultat que l'anterior.
Curiosament la gent esperava més reacció de Lorenzo i de Pedrosa tant en aquest GP com en l'anterior al ser circuits on sempre han anat bé els nostres.
Molts aficionats diuen 'bé, ja arrivaran GPs on li vagin millor als nostres' però Ramon Forcada no gaire il·lusionat va dir en un tweet que tristament si Casey Stoner ha guanyat a circuits on MAI li han anat bé, haurem de veure què farà quan arribin els que li agraden.
La cosa clara és que hi han els tres de sempre destacats i a molta distància, la resta.
En curses de 45 minuts tots tres han arribat amb dos segons de diferència.
El mateix Ramon Forcada fa temps (uns tres anys aprox.) va dir que el problema del futur seria l'electrònica i els neumàtics. Els pilots del davant són massa bons i quan tenen ben feta la seva posada a punt els limita l'electrònica que no els deixa fer més i l'estat dels neumàtics que fa que l'electrònica faci la seva feina quan comencen a fer-se malbé.
Curiosament tots tres són els que menys electrònica fan servir... i per això són els que van més ràpid.
Ara per ara, als entrenaments és on més s'ha de posar a punt la moto i sobre tot l'electrònica en el control de tracció per poder aprofitar la moto al màxim en cursa.
Si tens malament desenvolupat això no la podràs esprémer tot el que voldries per la seva entrada en funcionament (que d'acord que fa anar ràpid al controlar la derrapada i no caure però els que més ràpid van són els que menys el fan servir aportant el seu pilotatge que és el que els diferencia dels demés del darrere.
El cas és que durant tot el GP Lorenzo va estar a 0,5 segons d'Stoner i Pedrosa a 0,5 de Lorenzo i tots tres clavaven els parcials volta rere volta sense poder aproximar-se aquestes mil.lèsimes en una apurada de frenada i retallar distància. Alguna vegada s'aproximaven puntualment a 0,3 però la cosa seguia igual durant tota la cursa, fent 'el trenecito', un darrere de l'altre limitats per la seva moto... el límit el posen ells al posar-la a punt, per això no poden anar més ràpid.
Quan entrin les normes de centraleta única, tots CRTs o el que sigui això farà que els de darrere estiguin una mica més endavant, tots més juntets, però qui seguirà marcant les diferències seran els mateixos.
De moment el que podem veure, al menys des del meu punt de vista és que hi ha un Stoner que té aquesta mínima superioritat en pilotatge que el fa ser mínimament millor, però això és el que marca la diferència.
A Qatar ha guanyat sempre i hauria guanyat igualment si no hagués estat per la mà (o el desgast dels neumàtics al final o totes dues coses).
A Jerez sempre han estat circuits on Pedrosa i Lorenzo ho han fet perfecte i a Portugal Lorenzo sempre havia fet pole i guanyat excepte l'any passat que ho va fer Pedrosa i ell segon.
El proper és Le Mans on Stoner va guanyar l'any passat... esperarem a Montmeló on també van bé Lorenzo i Pedrosa... i com això no canviï ja sabem el resultat a final d'any (si no hi han lesions).
Canviant de tema, sobre Barberá la cosa ha estat massa... Al primer entrenament amb mig pluja no va sortir ningú dels de davant... "i Barberá tampoc, no tenia roda per seguir" deia un tweet de Forcada .
A Forcada li deien que es nota que no li queia bé i ell va dir que res, que ni bé ni malament, que mentre no molestés no passa res, però lo d'aquest cap de setmana ha estat massa i ara és "la comidilla del paddock". Al seu box li diuen que ho faci perquè amb la moto que porta no es pot fer més.
Moto2 jo ho resumiria com el campionat per no perdre's aquest any, res de MotoGp. Curses com les de l'altre dia i la de Qatar són les que fan afició i les que necessita un campionat per seguir viu, res de 'trenecitos' al no haver electrònica i amb tots els motors iguals.
A 125 el cabreig del Maverick Viñales jo no l'entenia, no vaig veure res d'estrany i sembla que va ser a l'hora d'avançar als doblats al arribar a la meta, que es va creuar molt a prop seu i no el va deixar espai.
Sandro Cortese va dir: "Sí, l'he deixat l'espai suficient... per ser segon"
Aquí una foto del moment al que es referia:
Curiosament la gent esperava més reacció de Lorenzo i de Pedrosa tant en aquest GP com en l'anterior al ser circuits on sempre han anat bé els nostres.
Molts aficionats diuen 'bé, ja arrivaran GPs on li vagin millor als nostres' però Ramon Forcada no gaire il·lusionat va dir en un tweet que tristament si Casey Stoner ha guanyat a circuits on MAI li han anat bé, haurem de veure què farà quan arribin els que li agraden.
La cosa clara és que hi han els tres de sempre destacats i a molta distància, la resta.
En curses de 45 minuts tots tres han arribat amb dos segons de diferència.
El mateix Ramon Forcada fa temps (uns tres anys aprox.) va dir que el problema del futur seria l'electrònica i els neumàtics. Els pilots del davant són massa bons i quan tenen ben feta la seva posada a punt els limita l'electrònica que no els deixa fer més i l'estat dels neumàtics que fa que l'electrònica faci la seva feina quan comencen a fer-se malbé.
Curiosament tots tres són els que menys electrònica fan servir... i per això són els que van més ràpid.
Ara per ara, als entrenaments és on més s'ha de posar a punt la moto i sobre tot l'electrònica en el control de tracció per poder aprofitar la moto al màxim en cursa.
Si tens malament desenvolupat això no la podràs esprémer tot el que voldries per la seva entrada en funcionament (que d'acord que fa anar ràpid al controlar la derrapada i no caure però els que més ràpid van són els que menys el fan servir aportant el seu pilotatge que és el que els diferencia dels demés del darrere.
El cas és que durant tot el GP Lorenzo va estar a 0,5 segons d'Stoner i Pedrosa a 0,5 de Lorenzo i tots tres clavaven els parcials volta rere volta sense poder aproximar-se aquestes mil.lèsimes en una apurada de frenada i retallar distància. Alguna vegada s'aproximaven puntualment a 0,3 però la cosa seguia igual durant tota la cursa, fent 'el trenecito', un darrere de l'altre limitats per la seva moto... el límit el posen ells al posar-la a punt, per això no poden anar més ràpid.
Quan entrin les normes de centraleta única, tots CRTs o el que sigui això farà que els de darrere estiguin una mica més endavant, tots més juntets, però qui seguirà marcant les diferències seran els mateixos.
De moment el que podem veure, al menys des del meu punt de vista és que hi ha un Stoner que té aquesta mínima superioritat en pilotatge que el fa ser mínimament millor, però això és el que marca la diferència.
A Qatar ha guanyat sempre i hauria guanyat igualment si no hagués estat per la mà (o el desgast dels neumàtics al final o totes dues coses).
A Jerez sempre han estat circuits on Pedrosa i Lorenzo ho han fet perfecte i a Portugal Lorenzo sempre havia fet pole i guanyat excepte l'any passat que ho va fer Pedrosa i ell segon.
El proper és Le Mans on Stoner va guanyar l'any passat... esperarem a Montmeló on també van bé Lorenzo i Pedrosa... i com això no canviï ja sabem el resultat a final d'any (si no hi han lesions).
Canviant de tema, sobre Barberá la cosa ha estat massa... Al primer entrenament amb mig pluja no va sortir ningú dels de davant... "i Barberá tampoc, no tenia roda per seguir" deia un tweet de Forcada .
A Forcada li deien que es nota que no li queia bé i ell va dir que res, que ni bé ni malament, que mentre no molestés no passa res, però lo d'aquest cap de setmana ha estat massa i ara és "la comidilla del paddock". Al seu box li diuen que ho faci perquè amb la moto que porta no es pot fer més.
Moto2 jo ho resumiria com el campionat per no perdre's aquest any, res de MotoGp. Curses com les de l'altre dia i la de Qatar són les que fan afició i les que necessita un campionat per seguir viu, res de 'trenecitos' al no haver electrònica i amb tots els motors iguals.
A 125 el cabreig del Maverick Viñales jo no l'entenia, no vaig veure res d'estrany i sembla que va ser a l'hora d'avançar als doblats al arribar a la meta, que es va creuar molt a prop seu i no el va deixar espai.
Sandro Cortese va dir: "Sí, l'he deixat l'espai suficient... per ser segon"
Aquí una foto del moment al que es referia:
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de Portugal
Res mes a dir. Ratificar tot el que ha dit el mestre Sr.GT i resaltar la gran competivitat que hi ha a moto2. seria molt que pel futur de MotoGP potenciar la centraleta unica.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|