Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Em presento desde Castellvell del Camp

4 participantes

Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por Paipa Dj Mar 15, 2012 6:20 am

Hola amics:

Em dic Paipa i visc en un poblet del Baix Camp anomenat Castellvell del Camp.Soc un malalt de tot el que tingui motor. A casa, no sé si per sort o per desgràcia, tenim molta ferrala.
Som uns enamorats de la marca BMW de la qual tenim una moto, la K75, un E87 i un E30 que està en fase de restauració.
A part d´aquests cotxes, al garatge tenim la Express, el Polo, el 600, la OSSA, el Quad........
He sigut durant bastant de temps un menbre d´un fòrum anomenat bmwclub.cat del qual he tingut una gran decepció que ara no ve al cas. Per això estic molt esperançat al veure el neixament d´aquest nou fòrum al qual li trasmeto els meus millors desitjos.

Vinga doncs, a veure si amb la voluntat de tots fem un fòrum serios, gran,familiar i que hi regni un bon rollo.


Salut !!!



Editat per darrera vegada per Paipa el Dj Mar 15, 2012 12:02 pm, editat 1 cop en total
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Re: Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por Gran Hermano Dj Mar 15, 2012 6:31 am

Paipa escrigué:Hola amics:

Em dic Paipa i visc en un poblet del Baix Camp anomenat Castellvell del Camp.Soc un malalt de tot el que tingui motor. A casa, no sé si per sort o per desgràcia, tenim molta ferrala.
Som uns enamorats de la marca BMW de la qual tenim una moto, la K75, un E87 i un E30 que està en fase de restauració.
A part d´aquests cotxes, al garatge tenim la Express, el Polo, el 600, la OSSA, el Quad........
He sigut durant bastant de temps un menbre d´un fòrum anomenat bmwclub.cat del qual he tingut una gran decepció que ara no ve al cas. Per això estic molt esperançat al veure el neixament d´aquest nou fòrum al qual li trasmeto els meus millors desitjos.

Vinga doncs, a veure si amb la voluntat de tots fem un fòrum serios, gran,familiar i que hi regni un bon rollo.


Salut !!!

Benvingut Paipa,
Quina casualitat, jo també vinc d'aquest fòrum.
Esperem que aquest tingui millor tirada.

Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Re: Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por Cigaló Dj Mar 15, 2012 6:43 am

Benvingut,
El tractaté de "vostè" perquè em sembla que té més vehicles que l'alcalde. Que collons, més que l'ajuntament sencer!
Només li falta un Audi per saber el que és el plaer de conduir. albino
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Re: Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por xarli Dj Mar 15, 2012 7:29 am

Benvingut Paipa
Saps que per tota Catalunya hi ha una dita que darrerament està tenint molt d'èxit??? Diu així:
Això em sortirà més car que el que paga cada any en paipa en impost de circulació i assegurances!!!!
I s'utilitza quan una cosa és molt, però MOLT cara.
Una abraçada
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Re: Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por Cigaló Dj Mar 15, 2012 10:53 am

Em presento desde Castellvell del Camp SbVHp

Enhorabona Paipa,
el teu avatar ha superat en nivell gai al d'en xarli. affraid
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento desde Castellvell del Camp Empty Re: Em presento desde Castellvell del Camp

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum