Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fins als collons de Samsung mobile

2 participantes

Ir abajo

Fins als collons de Samsung mobile Empty Fins als collons de Samsung mobile

Missatge por Sr. GT Dl Jul 22, 2013 12:46 am

Doncs sí, se m'ha tornat a fotre el connector femella d'alimentació del mòbil, el segon en tres mesos sense fer us anormal ni caiguda ni res, pel que no us llegiré al whatsapp fins que no me l'arreglin, ho sento (o no...) Fins als collons de Samsung mobile 253468018

Fins als collons de Samsung, mira que les teles van bé totes -tenim tres- però els mòbils estan molt lluny de la qualitat d'altres marques i no parlem ja dels iPhone...
El que fot és que són els millors en fer aplicacions pels seus mòbils (software) i al final acabis una altra vegada amb un altre Samsung... (jo definitivament NO!!).
El hardware en cavi, fa que el mòbil sempre estigui amb 'petites' errades que fa que et quedis misteriosament sense wifi, o sense cobertura, sense càmera de fotos, teclat, que s'escalfi com una cafetera i et quedis sense bateria en res o que es pengi totalment i hagis de treure la bateria.

Ma germana té el Galaxy S2 de la feina i diu que no té cap problema amb ell, el mateix que diu molta gent, però també m'he trobat moooolta gent, massa gent, que li passa el mateix que em passa a mi.
La meva dona per exemple té el Galaxy Mini (que va sortir per 110€) i només el fa servir pel Whatsapp i alguna cerca per la web, res de jocs o aplicacions curioses... doncs el mateix, farta de quedar-se sense cobertura, wifi o que es pengi perquè sí.
Ara porta el ex-meu HTC Desire i no hi ha color, està al.lucinada, "no té res a veure" -paraules textuals- "va perfecte, no es penja i sé que puc trucar sense problemes"... apart d'una millor definició de pantalla, molt més tàctil i més opcions generals que clar, ja hi comptes al ser un mòbil barat.

Per més 'inri' als meus pares, per veure fotos del nen per whatsapp i per tenir un mòbil d'aquests -els hi feia il.lusió- els vàrem regalar pel seu aniversari de casament dos Galaxy S2 -que ja aviat el deixen de fer, però que venen de sèrie amb l'última versió del Jelly Bean- i van sortir molt bé de preu per contactes de ma germana, després de mirar jo a proveïdors nostres de la feina... Jo estava molt en contra però com no farien res amb ells suposava que anirien bé.

Doncs el del meu pare al segon dia ens truca al fixe dient que no podia enviar res pel whatsapp (però ma mare sí) i clar, suposes que no fa bé alguna cosa... doncs no, quan el vaig veure i després de provar tot, simplement s'havia quedat sense wifi... Off/On i tot bé una altra vegada.
Fins als collons... ja els he dit que quan passi quelcom semblant que l'apaguin i el tornin a encendre, no hi ha més amb Samsung. De moment el de ma mare no ha fallat, encara que fa només dos mesos que els tenen.

Al setembre farà ja un any que tinc el Note i tot i que ha millorat molt, moltíssim en comportament des que li van instal.lar la versió Jelly Bean 4.1.2 al maig, no deixa de tenir aquest comportament típic i haver d'anar apagant i encenent el mòbil contínuament.

Resum, i sent educat, fins als collons és poc Fins als collons de Samsung mobile 3181402168
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Fins als collons de Samsung mobile Empty Re: Fins als collons de Samsung mobile

Missatge por Paipa Dl Jul 22, 2013 2:19 am

Aquest no fallava mai:

http://es.wikipedia.org/wiki/Nokia_3310
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Fins als collons de Samsung mobile Empty Re: Fins als collons de Samsung mobile

Missatge por Sr. GT Dl Jul 22, 2013 4:37 am

Gràcies Àlex, buscaré per casa, crec que tinc un... Fins als collons de Samsung mobile 2222602150 
O millor aquest altre, l'Alcatel One Touch Easy que tothom ha tingut també, li podies treure la bateria i posar piles alcalines, no va fallar mai !!:
Fins als collons de Samsung mobile Alcatel_one_touch_easy
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Fins als collons de Samsung mobile Empty Re: Fins als collons de Samsung mobile

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum