Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

5 participantes

Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Miquel García Dv Jun 08, 2012 4:29 am

Hola a tots!
Ahir a la tarda li vaig deixar el cotxe al meu germà, amb tanta mala sort que va tenir un accident. Segons m'ha dit, ell va frenar a l'stop i de sobte va notar com el vehicle del radera li donava un cop, com si no l'hagués vist frenar. Van parar, ell va sortir del cotxe i, un cop fora, el propietari de l'altre vehicle va engegar i va marxar. Diu que va ser tant ràpid que no va ser a temps de parar-lo. De moment té un parell de testimonis del que va passar, el model i color del vehicle i més o menys la matrícula.
M'han recomanat que no ho deixi en mans de l'assegurança, que amb la crisi busquen el camí més ràpid en comptes del que millor em pugui anar. Algú em pot recomanar un bon advocat d'accidents? Soc de la Bisbal i, encara que per internet en surten varis, m'agradaria que me'n recomanéssiu algun.
Gràcies companys!
Miquel García
Miquel García
Aspirant a Catmotero
Aspirant a Catmotero

Ubicació : La Bisbal
Edad : 45
Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Paipa Dv Jun 08, 2012 4:56 am

Hola Miquel:

respecte a la teva consulta no et puc ajudar gaire, soc del Baix Camp i tampoc conec gaires advocats que et puguin ajudar. espero que algu d´´ aquest gran forum si que ho pugui ajudar.
Canviant de tema, veig que es la primera vegada que entres per aqui, seria molt bo que et presentesis, aixi ens coneixem tots una mica millor.

Salutacions i benvingut al CatMotor .
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Miquel García Dv Jun 08, 2012 5:37 am

Hola Paipa i resta de gent!
Doncs no sé molt bé com presentar-me, així que he escrit el meu perfil que sempre ajuda més.
Dir que soc de La Bisbal (si veniu per aquí heu de probar els Bisbalencs, de la pastisseria Sans) i que tinc un Toyota Auris 1600, que menys per aquest incident, està com nou!
Apa doncs, presentacions fetes, aprofito per dir que la meva passejada per CatMotor m'ha semblat d'allò més interessant.
Gràcies per la benvinguda i a veure si algú em pot donar un cop de mà.
Salut!
Miquel García
Miquel García
Aspirant a Catmotero
Aspirant a Catmotero

Ubicació : La Bisbal
Edad : 45
Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Cigaló Dv Jun 08, 2012 9:19 am

Benvingut! Has obert el fil a la secció de Potranques Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? 2820452255

Jo el primer que faria seria denunciar a l'altre conductor als Mossos.
Els vehicles van tenir desperfectes visibles? Si és així els Mossos poden estar atents a un vehicle amb les mateixes característiques que tingui un cop a la part davantera. A més poden tenir informació dels tallers. Moltes vegades han trobat un cotxe quan el fugat l'ha portat a reparar.
A més si tens model, motor i part de la matrícula no crec que hi hagi molts vehicles que coincideixin.

Els advocats d'accidents de trànsit acostumen a anar a comissió, 10-15% del que es tregui. Si no hi ha danys personals i la reparació del vehicle és poca cosa no crec que li convingui el cas...

No tinc molta idea però em sembla que ho tens fotut. Jo vaig tenir un cas similar (em van tirar la moto) amb matrícula completa i l'altre part ho va negar i ja està... a fer punyetes Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? 482483034
Cigaló
Cigaló
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por xibeca Dv Jun 08, 2012 6:31 pm

Cigaló escrigué:Benvingut! Has obert el fil a la secció de Potranques Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? 2820452255
Mogut i revisats els permisos.

Hola Miquel venvingut a Catmotor, estaria bé que et passesis per la secció benvingudes i presentacions i ens fessis els honors.
Sóc conscient de que t'has registrat el fòrum buscant ajuda al teu problema però esperem que t'hi quedis. Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? 1924850045

Al respecte del mateix opino com en Cigaló i el primer que has de fer es cursar denúncia als Mossos d'Escuadra, però ho tens fotut, l'únic que tens al teu favor són els testimonis, si tens nom i telèfon dels mateixos.

Sort i benvingut des del Girones.
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Gran Hermano Dv Jun 08, 2012 8:20 pm

Benvingut Miquel,
Com diuen els companys, el primer es la denuncia i esperar que amb molta sort trobin aquest impresentable
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què? Empty Re: Et colisionen i es donen a la fuga. I ara què?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum