Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

5 participantes

Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por Paipa Dl Maig 21, 2012 8:05 am

Resulta que amb 39.000 kms. m´ he polit els pneumàtics del meu S1 (E87) i em trobo en una serie de dubtes els quals us demano ajuda.

Ara porto els de serie, que son uns Pirelli Euforia 195/55 R16. Destacar que son Run Flat.
L´ S1 no porta ni roda de recanvi, ni roda d'emergència, ni cap tipus de kit de reparació en cas de punxada.
I aquí els meus dubtes. QUINS PNEUMÀTICS EM RECOMANEU:

1. Els mateixos que porto. (No cal complicar-nos la vida)
2. Uns altres peró que no siguin Run flat. (En cas de punxada es truca a la grua, que per aixo la tenim. contractada amb l´ assegurança).
2. Uns convencionals una mica mes amples, però d´ una marca concreta.
3. Monto uns pneumatics Norauto. Total, son rodons com tots.... PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) 2298756037

Ja em direu la vostra opinió. suposo que els afortunats ex-propietaris d´ un S1 em podran ajudar en fe de causa.
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por xarli Dl Maig 21, 2012 8:43 am

Jo en el seu dia vaig tenir el mateix dubte.
El que vaig fer? Havia de canviar pneumàtics i vaig aprofitar per canviar també les llandes "139" de 16" per les "207M" de 17", tot un "peaso" canvi a nivell estètic. I vaig posar pneumàtics convencionals, una mica més amples però sense passar-me, amb la qual cosa els dubtes se'm van acabar de cop: els runflat són una M amb majúscules. I el que dius, si tens una punxada, trucada a Assistència.

Edito: Vaig posar "309" quan en realitat era "139"


Editat per darrera vegada per xarli el Dt Maig 22, 2012 4:25 am, editat 1 cop en total
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por xarli Dl Maig 21, 2012 8:47 am

Per cert, els pneumàtics que vaig posar eren 205 davant i 225 darrera, per a mi les mides ideals per al S1.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por Paipa Dl Maig 21, 2012 8:55 pm

xarli escrigué:Per cert, els pneumàtics que vaig posar eren 205 davant i 225 darrera, per a mi les mides ideals per al S1.

i de quina marca eren?
Paipa
Paipa
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Castellvell del Camp
Edad : 52
Nombre de missatges : 835
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.castellvelldelcamp.cat/

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por Gran Hermano Dl Maig 21, 2012 9:22 pm

Jo als Bmw's sempre he posat Primacy Hp i el nivell seguretat/durabilitat es més que correcte i per suposat fora Runflat.
El cotxe de la dona també porta els Primacy i ara fará 95.000km i canviarem els del davant.
Jo al cotxe fúnebre porto exalto al davant i pzero al darrera i molt be, pero en quant es gastin, HP primacy sense dubte.
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por xibeca Dl Maig 21, 2012 10:15 pm

La meva opinió passa que per Runflat fora per sempre més són un M i són cars i es desgasten malament. Ah! I tampoc són la panacea ja que depen on i quan punxis tampoc vas enlloc i a més el destrosses i valen una pasta.
Els convencionals són més barats, molt més còmodes i hi ha més on triar, al respecte de si puntxes o bé l'assistència o un kit deraparació com tinc jo, que no arriba a 50€

Jo en he montat Bridgestone Potenza RE050, però no els recomano van bé en comoditat, rumorositat i adherència, però en el BMW tenen in desgast irregular, les del davant se'm desgasten forma de serra. Cosa que en els dos Honda que he tingut abans no em passava PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) 1932470645 No crec que sigui cosa de la propulsió tinc un amic amb un Altea que també li ha passat.

Respecte al canvi de llanda com diu en Xarli no hi ha color 16 és petita per a un BMW i les rodes de 17 no valen gairebé més, això si cal canviar llandes, les meves no són originals i la broma complerta va sortir per 980€, crec que no és car.
També deixa preciós i més "gros" posar més goma darrera que davant però clar si és fa cal fer-ho bé i posar llandes de diferent ample, sinó és una cantada.
Jo vaig optar per posar les 4 iguals d'amples 215/45/17 i així puc fer el canvi de les de darrera a davant per corregir el desgast en serra que tinc al davant, al posar-les al darrera i ser les propulsores me les desgasten de forma regular.

Tu mateix, jo actualment descarto Bridgestone i descarto Runflat.
Si m'ho pogués permetre passaria a 17" que tot i ser de perfil més baix és molt més còmode que les RFT.

xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por xarli Dt Maig 22, 2012 4:29 am

Paipa escrigué:
xarli escrigué:Per cert, els pneumàtics que vaig posar eren 205 davant i 225 darrera, per a mi les mides ideals per al S1.

i de quina marca eren?

Pirelli PZero Rosso.
Vaig quedar content, s'agafaven bé fins i tot en mullat, com la RoseL PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) 3410017622
I vaig vendre el cotxe i encara tenien molt recorregut.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por Sr. GT Dt Maig 22, 2012 9:16 am

Opino exactament el mateix.
Quan les hagi de canviar -no em falta gaire- convencionals totalment !!
Sr. GT
Sr. GT
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87) Empty Re: PNEUMÀTICS PEL SERIE 1 (E87)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum