Catmotor
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bega declara persona no grata al Rei

3 participantes

Ir abajo

Bega declara persona no grata al Rei Empty Bega declara persona no grata al Rei

Missatge por Gran Hermano Dg Maig 06, 2012 12:32 am

Con 2 cojones.


http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/politica/berga-aprova-declarar-rei-persona-grata-1745622
Gran Hermano
Gran Hermano
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Bega declara persona no grata al Rei Empty Re: Bega declara persona no grata al Rei

Missatge por xibeca Dg Maig 06, 2012 2:02 am

Ja ho vaig sentir al TN bé, cosa del partit que governa en majoria absoluta, amb abstènció de CiU que li falten collons excepte per retallar-me el sou i el vot en contra del PP.
El PSC no sé que va fer.
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bega declara persona no grata al Rei Empty Re: Bega declara persona no grata al Rei

Missatge por xarli Dg Maig 06, 2012 7:15 am

Em va agradar la resposta, i em vaig sentir identificat, amb un polític català que quan un periodista pseudo-fatxa li va preguntar que si es sentia tan català i tan anti-espanyol, perquè collons anava a Madrid i al Congrés dels diputats, li va respondre una cosa similar a: Vostè confon "estar" espanyol amb "ser" espanyol. Efectivament jo no "soy" espanyol, però "estoy" espanyol, i per aquesta raó he de procurar que Espanya rutlli.
xarli
xarli
Catmotero professional
Catmotero professional

Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Bega declara persona no grata al Rei Empty Re: Bega declara persona no grata al Rei

Missatge por xibeca Dg Maig 06, 2012 7:42 am

xarli escrigué:Em va agradar la resposta, i em vaig sentir identificat, amb un polític català que quan un periodista pseudo-fatxa li va preguntar que si es sentia tan català i tan anti-espanyol, perquè collons anava a Madrid i al Congrés dels diputats, li va respondre una cosa similar a: Vostè confon "estar" espanyol amb "ser" espanyol. Efectivament jo no "soy" espanyol, però "estoy" espanyol, i per aquesta raó he de procurar que Espanya rutlli.
Bega declara persona no grata al Rei 1482987341 Bega declara persona no grata al Rei 1482987341 Bega declara persona no grata al Rei 1482987341 Bega declara persona no grata al Rei 1482987341
xibeca
xibeca
Mestre Catmotero
Mestre Catmotero

Ubicació : Can pixa
Edad : 55
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 15/03/2012

http://www.novalainen.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bega declara persona no grata al Rei Empty Re: Bega declara persona no grata al Rei

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum