BMW S1000RR
+2
Cigaló
xibeca
6 participantes
Pàgina 1 de 1
BMW S1000RR
Si la veies Mel Gibson estaria encantat.
Com diuen a tot arreu sembla treta de la saga Mad Max.
A mi m'agrada força per la agrssivitat que despren.
Això si gairebé no queden BMW's que semblin BMW's
Com diuen a tot arreu sembla treta de la saga Mad Max.
A mi m'agrada força per la agrssivitat que despren.
Això si gairebé no queden BMW's que semblin BMW's
Re: BMW S1000RR
I aquests pneumàtics????
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: BMW S1000RR
No entenc aquest concepte de moto. Molt esportiva, manillar molt ambple (Supermotard?) i rodes de tacs. :shock:
Les suspensions suposo que seran molt toves, oi?
En definitiva, una cagada !!!
Les suspensions suposo que seran molt toves, oi?
En definitiva, una cagada !!!
Re: BMW S1000RR
Molt bona pinta pero amb uns slicks
Gran Hermano- Catmotero professional
- Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: BMW S1000RR
Cagada-cagada... molt maca i molt agressiva però res.
Noi té sentit una moto 'Super R' amb neumàtics de muntanya per alçada de la moto, suspensions, motor, etc. encara que li posis manillar ample.
Un neumàtic de muntanya és més tou per anar per sorra però no té sentit amb una moto d'asfalt com aquesta i el seu pes.
El pitjor és que qui la compri comprarà una moto cara amb solucions cares (motor de 4 cil., radiador d'aigua corbat amb més superfície, segon radiador d'oli -d'ús per competició-, xassís d'alumini, basculant asimètric, molta electrònica, etc.) per no fer res.
És com el que es compra un Cayenne per anar a fer el pijo o portar els nens al cole a Sant Gervasi, però amb la diferència de que el Cayenne SÍ que està preparat pel que ha estat fet, amb la seva tracció 4WR, la seva caixa de canvis amb reductora, el seu motoraco per sortir d'on sigui, les seves suspensions preparades i alçada per sots, etc.
Però clar, si el fiques a la muntanya és molt possible que el ratllis una miqueta i clar, per això m'agafo un Suzuki Vitara
Noi té sentit una moto 'Super R' amb neumàtics de muntanya per alçada de la moto, suspensions, motor, etc. encara que li posis manillar ample.
Un neumàtic de muntanya és més tou per anar per sorra però no té sentit amb una moto d'asfalt com aquesta i el seu pes.
El pitjor és que qui la compri comprarà una moto cara amb solucions cares (motor de 4 cil., radiador d'aigua corbat amb més superfície, segon radiador d'oli -d'ús per competició-, xassís d'alumini, basculant asimètric, molta electrònica, etc.) per no fer res.
És com el que es compra un Cayenne per anar a fer el pijo o portar els nens al cole a Sant Gervasi, però amb la diferència de que el Cayenne SÍ que està preparat pel que ha estat fet, amb la seva tracció 4WR, la seva caixa de canvis amb reductora, el seu motoraco per sortir d'on sigui, les seves suspensions preparades i alçada per sots, etc.
Però clar, si el fiques a la muntanya és molt possible que el ratllis una miqueta i clar, per això m'agafo un Suzuki Vitara
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: BMW S1000RR
Amb la postura (tot estirat) que estàs obligat a utilitzar conduint aquesta moto, és impossible anar per pistes o sorra, a la primera vas pel terra.
Això d'aquests pneumàtics per aquesta moto no m'ho crec, deu ser un muntatge.
Això d'aquests pneumàtics per aquesta moto no m'ho crec, deu ser un muntatge.
xarli- Catmotero professional
- Ubicació : BCN
Nombre de missatges : 357
Data d'inscripció : 15/03/2012
Re: BMW S1000RR
No crec que sigui un montatge, sinó més aviat li han posat aquests pneumàtics per fer-la hiper agressiva tot i que sigui inútil ni tingui cap sentit, però impressiona.
Editat per darrera vegada per xibeca el Dl Mar 19, 2012 9:20 am, editat 1 cop en total
Re: BMW S1000RR
Tu ho has dit, una moto sense cap sentit. És com les actuals trail, motos molt pesades per fer pistes, (de camins ja no parlem...) i motos les cuals tinc els meus dubtes valides per fer rutes llarges.
Cada moto ,es per el que ,és. Una rutera per fer quilometres, una esportiva per conducció racing, un scooter per muores en trajectes curts, trial per fer zones, enduro per triales i camins......
Cada moto ,es per el que ,és. Una rutera per fer quilometres, una esportiva per conducció racing, un scooter per muores en trajectes curts, trial per fer zones, enduro per triales i camins......
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|