GP de QATAR
+4
Cigaló
zenit
Sr. GT
Paipa
8 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
GP de QATAR
Bé nois, ja hi tornem a ser.
Aquest cap de setmana s´inicia el Mundial de Motociclisme del 2012. Comença amb moltes novetats, la primera i molt trista, absència del Marco Simoncelli, del qual s´en va parlant tant a l´inici, durant i al final de la temporada pels motius que tots sabem i que ara no venen al cas.
Estrenem nova categoria, Moto3. Aquesta ha de ser la que substitueix els obsolets motors de 125 cc. 2T. pels de 250 cc. 4T. Es tracta d´una categoria on hi ha molts fabricants de motors i de xassís i tots amb una mateixa centraleta proporcionada per Dorna.
Referent al Moto2 on no hi ha l´acual campió del mon, Bradl. L´emoció d´aquesta categoria serà les lluites entre la revelació de l´any passat, Marc Marquez i Luthi, Iannone, Elias.....
Aquesta categoria utilitza un motor unic, Honda i xassís lliure.
Finalment, parlem de la categoria reina, que és MotoGP. Aquí si que tenim follon: Tenim dintre de la mateixa cilindrada dos tipus de motos. Les oficials amb pressupostos astronòmics com son Honda, Yamaha, Ducati i les no oficials anomenades CRT (Claiming Rules Team). Aquestes motos van equipades amb motors derivats dels de serie, son una mica més grans per així poder refrigerar més i amb xassís lliure.
Dir, als nous vinguts en aquest recent nascut fòrum, que durant tota la temporada anirem fent una porra del resultat final de la cursa de MotoGP.
Aquest cap de setmana s´inicia el Mundial de Motociclisme del 2012. Comença amb moltes novetats, la primera i molt trista, absència del Marco Simoncelli, del qual s´en va parlant tant a l´inici, durant i al final de la temporada pels motius que tots sabem i que ara no venen al cas.
Estrenem nova categoria, Moto3. Aquesta ha de ser la que substitueix els obsolets motors de 125 cc. 2T. pels de 250 cc. 4T. Es tracta d´una categoria on hi ha molts fabricants de motors i de xassís i tots amb una mateixa centraleta proporcionada per Dorna.
Referent al Moto2 on no hi ha l´acual campió del mon, Bradl. L´emoció d´aquesta categoria serà les lluites entre la revelació de l´any passat, Marc Marquez i Luthi, Iannone, Elias.....
Aquesta categoria utilitza un motor unic, Honda i xassís lliure.
Finalment, parlem de la categoria reina, que és MotoGP. Aquí si que tenim follon: Tenim dintre de la mateixa cilindrada dos tipus de motos. Les oficials amb pressupostos astronòmics com son Honda, Yamaha, Ducati i les no oficials anomenades CRT (Claiming Rules Team). Aquestes motos van equipades amb motors derivats dels de serie, son una mica més grans per així poder refrigerar més i amb xassís lliure.
Dir, als nous vinguts en aquest recent nascut fòrum, que durant tota la temporada anirem fent una porra del resultat final de la cursa de MotoGP.
Re: GP de QATAR
A veure aquesta tarda com van els altres dos lliures que es fan.
Penjo aquí els horaris d'una altra web, així m'ho estalvio
Els FP1 d'ahir:
1 - Casey STONER 1'56.474
2 - Jorge LORENZO 1'56.648
3 - Nicky HAYDEN 1'56.924
4 - Ben SPIES 1'56.982
5 - Dani PEDROSA 1'57.130
6 - Cal CRUTCHLOW 1'57.395
7 - Alvaro BAUTISTA 1'57.512
8 - Andrea DOVIZIOSO 1'57.547
9 - Hector BARBERA 1'57.912
10- Valentino ROSSI 1'57.914
11- Karel ABRAHAM 1'57.939
12- Stefan BRADL 1'58.934
13- Randy DE PUNIET 1'59.985
14- Colin EDWARDS 2'00.044
15- Michele PIRRO 2'00.322
16- Aleix ESPARGARO 2'00.720
17- Ivan SILVA 2'01.138
18- Mattia PASINI 2'01.261
19- Yonny HERNANDEZ 2'01.276
20- Danilo PETRUCCI 2'01.352
21- James ELLISON 2'03.421
Penjo aquí els horaris d'una altra web, així m'ho estalvio
Els FP1 d'ahir:
1 - Casey STONER 1'56.474
2 - Jorge LORENZO 1'56.648
3 - Nicky HAYDEN 1'56.924
4 - Ben SPIES 1'56.982
5 - Dani PEDROSA 1'57.130
6 - Cal CRUTCHLOW 1'57.395
7 - Alvaro BAUTISTA 1'57.512
8 - Andrea DOVIZIOSO 1'57.547
9 - Hector BARBERA 1'57.912
10- Valentino ROSSI 1'57.914
11- Karel ABRAHAM 1'57.939
12- Stefan BRADL 1'58.934
13- Randy DE PUNIET 1'59.985
14- Colin EDWARDS 2'00.044
15- Michele PIRRO 2'00.322
16- Aleix ESPARGARO 2'00.720
17- Ivan SILVA 2'01.138
18- Mattia PASINI 2'01.261
19- Yonny HERNANDEZ 2'01.276
20- Danilo PETRUCCI 2'01.352
21- James ELLISON 2'03.421
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de QATAR
Els Q.P.:
1 - 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 327,1 1'54.634
2 - 1 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 331,9 1'54.855 0.221 / 0.221
3 - 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 328,0 1'55.022 0.388 / 0.167
4 - 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 326,1 1'55.512 0.878 / 0.490
5 - 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 334,2 1'55.637 1.003 / 0.125
6 - 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 328,9 1'55.858 1.224 / 0.221
7 - 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 330,8 1'55.905 1.271 / 0.047
8 - 8 Hector BARBERA SPA Pramac Racing Team Ducati 337,1 1'55.983 1.349 / 0.078
9 - 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 334,0 1'56.063 1.429 / 0.080
10 - 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 333,5 1'56.198 1.564 / 0.135
11 - 19 Alvaro BAUTISTA SPA San Carlo Honda Gresini Honda 334,3 1'56.521 1.887 / 0.323
12 - 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 338,1 1'56.813 2.179 / 0.292
13 - 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing Suter 314,8 1'57.644 3.010 / 0.831
14 - 14 Randy DE PUNIET FRA Power Electronics Aspar ART 309,6 1'58.266 3.632 / 0.622
15 - 41 Aleix ESPARGARO SPA Power Electronics Aspar ART 312,1 1'58.520 3.886 / 0.254
16 - 68 Yonny HERNANDEZ COL Avintia Blusens BQR-FTR 303,6 1'58.795 4.161 / 0.275
17 - 51 Michele PIRRO ITA San Carlo Honda Gresini FTR 311,1 1'59.085 4.451 / 0.290
18 - 54 Mattia PASINI ITA Speed Master ART 311,5 1'59.195 4.561 / 0.110
19 - 9 Danilo PETRUCCI ITA Came IodaRacing Project Ioda 296,8 1'59.664 5.030 / 0.469
20 - 22 Ivan SILVA SPA Avintia Blusens BQR-FTR 306,1 2'00.493 5.859 / 0.829
21 - 77 James ELLISON GBR Paul Bird Motorsport ART 309,9 2'00.757 6.123 / 0.26
Dels sis primers quatre Yamaha, una Honda i ... sorpresa! la Ducati de Hayden, amb Rossi dotzè.
Molt bé Llorenç, molt malament Pedrosa i Bautista
Si abans del Warm Up a Pedrosa li poden deixar la moto com la que ha deixat de funcionar igual pot fer alguna cosa entre els cinc primers, espero que sí.
Bautista vaig sentir als entrenaments previs de Jerez que anava com l'any passat, buscant roda, cosa que JA no hauria de fer... ara deu ser una mica frustrant que et passi gent com Stefan Bradl, un nou vingut d'un equip satèl.lit d'Honda, inferior al seu, o Héctor Barberá i Karel Abraham amb unes Ducati de l'any passat. Bé, Rossi està pitjor darrere seu, o sigui que es pot consolar.
M'alegro per Lorenzo (aquest any vaig més amb Lorenzo que amb Stoner, l'any passat tant se'm feia) però no sé què em diu que guanyarà Stoner, és un circuit on sempre ho ha fet bé i avui no ha pogut fer la volta ràpida amb neumàtics tous pel chattering. El temps que va fer ahir va ser amb durs perquè deia que els tous no servien per res i que la cursa seria amb els durs.
A l'arribada se'ls veia molt contents i de bon rotllo... i Stoner l'ha dit rient 'tranquil, demà no em veuràs'
Jo dic:
1 - Stoner
2 - Lorenzo
3 - Spies ... no sé, ha patit una caiguda i Crutchlow ha rodat quasi bé mig segon més ràpid...
Queda la incògnita de veure com aniran de forts al principi amb els neumàtics nous durant les tres~cinc primeres voltes i com aguantaran fins al final on es començaran a veure les derrapades i controls dels pilots... serà interessant.
La porra d'en Xarli, per si no la pot modificar, és:
1 - Stoner
2 - Pedrosa
3 - Lorenzo
1 - 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 327,1 1'54.634
2 - 1 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 331,9 1'54.855 0.221 / 0.221
3 - 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 328,0 1'55.022 0.388 / 0.167
4 - 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 326,1 1'55.512 0.878 / 0.490
5 - 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 334,2 1'55.637 1.003 / 0.125
6 - 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 328,9 1'55.858 1.224 / 0.221
7 - 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 330,8 1'55.905 1.271 / 0.047
8 - 8 Hector BARBERA SPA Pramac Racing Team Ducati 337,1 1'55.983 1.349 / 0.078
9 - 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 334,0 1'56.063 1.429 / 0.080
10 - 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 333,5 1'56.198 1.564 / 0.135
11 - 19 Alvaro BAUTISTA SPA San Carlo Honda Gresini Honda 334,3 1'56.521 1.887 / 0.323
12 - 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 338,1 1'56.813 2.179 / 0.292
13 - 5 Colin EDWARDS USA NGM Mobile Forward Racing Suter 314,8 1'57.644 3.010 / 0.831
14 - 14 Randy DE PUNIET FRA Power Electronics Aspar ART 309,6 1'58.266 3.632 / 0.622
15 - 41 Aleix ESPARGARO SPA Power Electronics Aspar ART 312,1 1'58.520 3.886 / 0.254
16 - 68 Yonny HERNANDEZ COL Avintia Blusens BQR-FTR 303,6 1'58.795 4.161 / 0.275
17 - 51 Michele PIRRO ITA San Carlo Honda Gresini FTR 311,1 1'59.085 4.451 / 0.290
18 - 54 Mattia PASINI ITA Speed Master ART 311,5 1'59.195 4.561 / 0.110
19 - 9 Danilo PETRUCCI ITA Came IodaRacing Project Ioda 296,8 1'59.664 5.030 / 0.469
20 - 22 Ivan SILVA SPA Avintia Blusens BQR-FTR 306,1 2'00.493 5.859 / 0.829
21 - 77 James ELLISON GBR Paul Bird Motorsport ART 309,9 2'00.757 6.123 / 0.26
Dels sis primers quatre Yamaha, una Honda i ... sorpresa! la Ducati de Hayden, amb Rossi dotzè.
Molt bé Llorenç, molt malament Pedrosa i Bautista
Si abans del Warm Up a Pedrosa li poden deixar la moto com la que ha deixat de funcionar igual pot fer alguna cosa entre els cinc primers, espero que sí.
Bautista vaig sentir als entrenaments previs de Jerez que anava com l'any passat, buscant roda, cosa que JA no hauria de fer... ara deu ser una mica frustrant que et passi gent com Stefan Bradl, un nou vingut d'un equip satèl.lit d'Honda, inferior al seu, o Héctor Barberá i Karel Abraham amb unes Ducati de l'any passat. Bé, Rossi està pitjor darrere seu, o sigui que es pot consolar.
M'alegro per Lorenzo (aquest any vaig més amb Lorenzo que amb Stoner, l'any passat tant se'm feia) però no sé què em diu que guanyarà Stoner, és un circuit on sempre ho ha fet bé i avui no ha pogut fer la volta ràpida amb neumàtics tous pel chattering. El temps que va fer ahir va ser amb durs perquè deia que els tous no servien per res i que la cursa seria amb els durs.
A l'arribada se'ls veia molt contents i de bon rotllo... i Stoner l'ha dit rient 'tranquil, demà no em veuràs'
Jo dic:
1 - Stoner
2 - Lorenzo
3 - Spies ... no sé, ha patit una caiguda i Crutchlow ha rodat quasi bé mig segon més ràpid...
Queda la incògnita de veure com aniran de forts al principi amb els neumàtics nous durant les tres~cinc primeres voltes i com aguantaran fins al final on es començaran a veure les derrapades i controls dels pilots... serà interessant.
La porra d'en Xarli, per si no la pot modificar, és:
1 - Stoner
2 - Pedrosa
3 - Lorenzo
Sr. GT- Mestre Catmotero
- Edad : 54
Nombre de missatges : 577
Data d'inscripció : 17/03/2012
Re: GP de QATAR
Destacar una cosa, la primera CRT que ,es la que pilota l´Edwars pora motor BMW.
La primera porra de la temporada:
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Spies
La primera porra de la temporada:
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Spies
Re: GP de QATAR
Porra:
1 -Lorenzo
2- Stoner
3- Pedrosa
1 -Lorenzo
2- Stoner
3- Pedrosa
zenit- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Per la Garrotxa
Edad : 55
Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 30/03/2012
Re: GP de QATAR
1. Stoner
2. Lorenzo
3. Spies
---
Vull felicitar al gran Rossi. Amb tota una fàbrica com Ducati, entregada als seus capricis, ell que tant sap de posar les motos a punt (o això es diu) ha passat de convertir una moto guanyadora en mans d'Stoner a fer-la arrossegar per segon any consecutiu per les pistes. Per una altra banda, Lorenzo, el que es copiava les telemetries i li van posar un mur, sembla que ha aconseguit posar a punt una Yamaha una mica més competitiva davant de les Honda i sembla que la diferència no és tan gran com l'any passat.
Rossi, has estat un pilot com la copa d'un pi, però ets un gilipolles "de cuidao" i el teu ego ha fet que ara et vagis arrossegant per les pistes, i ja van 2 anys. Et pensaves que faries amb Ducati el mateix que vas fer amb Yamaha i mira... 2 stoners!
2. Lorenzo
3. Spies
---
Vull felicitar al gran Rossi. Amb tota una fàbrica com Ducati, entregada als seus capricis, ell que tant sap de posar les motos a punt (o això es diu) ha passat de convertir una moto guanyadora en mans d'Stoner a fer-la arrossegar per segon any consecutiu per les pistes. Per una altra banda, Lorenzo, el que es copiava les telemetries i li van posar un mur, sembla que ha aconseguit posar a punt una Yamaha una mica més competitiva davant de les Honda i sembla que la diferència no és tan gran com l'any passat.
Rossi, has estat un pilot com la copa d'un pi, però ets un gilipolles "de cuidao" i el teu ego ha fet que ara et vagis arrossegant per les pistes, i ja van 2 anys. Et pensaves que faries amb Ducati el mateix que vas fer amb Yamaha i mira... 2 stoners!
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de QATAR
Jo poso:
1er Stoner
2on Lorenzo.
3er Crutchlow.
Crec que Stoner anava més ràpid amb pneumàtics durs que són els de la cursa i no els tous de quali.
1er Stoner
2on Lorenzo.
3er Crutchlow.
Crec que Stoner anava més ràpid amb pneumàtics durs que són els de la cursa i no els tous de quali.
Re: GP de QATAR
1- Lorenzo
2- Stoner
3- Pedrosa
2- Stoner
3- Pedrosa
A.Gustà A+- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012
Re: GP de QATAR
Sr. GT, m´he adonat ara mateix que he fet la mateixa porra que tu. Perdona. Tinc el presentiment que l´Spies farà un bon paper avui.
Re: GP de QATAR
Cigaló escrigué:1. Stoner
2. Lorenzo
3. Spies
---
Vull felicitar al gran Rossi. Amb tota una fàbrica com Ducati, entregada als seus capricis, ell que tant sap de posar les motos a punt (o això es diu) ha passat de convertir una moto guanyadora en mans d'Stoner a fer-la arrossegar per segon any consecutiu per les pistes. Per una altra banda, Lorenzo, el que es copiava les telemetries i li van posar un mur, sembla que ha aconseguit posar a punt una Yamaha una mica més competitiva davant de les Honda i sembla que la diferència no és tan gran com l'any passat.
Rossi, has estat un pilot com la copa d'un pi, però ets un gilipolles "de cuidao" i el teu ego ha fet que ara et vagis arrossegant per les pistes, i ja van 2 anys. Et pensaves que faries amb Ducati el mateix que vas fer amb Yamaha i mira... 2 stoners!
Tret del Face d'n Rossi....
Pernat: Rossi e Ducati? Incompatibili
Carlo PernatSono state una sorpresa le qualifiche del Gran Premio del Qatar. Improvvisamente infatti da inseguitore Jorge Lorenzo si è trasformato in inseguito, ribaltando completamente i favori del pronostico che vedevano in Casey Stoner il favorito.
Ancora più interessante, comunque - o preoccupante, a seconda da quale parte lo si osservi - è la situazione di Valentino Rossi, "dead last" fra i prototipi ed ultimo delle Ducati in pista.
Come sempre Carlo Pernat l'esperto fa il punto della situazione.
"La Yamaha onestamente è la moto più equilibrata e facile da guidare e Lorenzo ha una gran fame di vittorie. E' lui il favorito per il mondiale. Per quanto riguarda la Honda credo abbia più problemi di quanto sembri. Ha problemi di gomme e ciò gli ha tolto un vantaggio. Se Stoner vorrà girare con i tempi di Lorenzo rischierà di andare per terra.
La Ducati mi meraviglia molto. Io mi occupo di Barberà e la moto è discreta, molto diversa da quella del 2011. Oggi essenzialmente il problema della GP12 è l'elettronica che non funziona.
Valentino Rossi è un problema molto grosso, questa moto non la digerisce e soprattutto non gli piace il motore. Poi può fargli tutti i telai che vuoi, se ti è indigesta non la guidi".
A.Gustà A+- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012
Re: GP de QATAR
Home, aquest paio sap 100 vegades més que jo de motos però no sé... no comparteixo que Lorenzo sigui favorit pel mundial. Jo penso que si hi ha un favorit és Stoner.
Tant de bo tingui raó. Per mi Lorenzo és el millor a dia d'avui
Tant de bo tingui raó. Per mi Lorenzo és el millor a dia d'avui
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de QATAR
Parlant de Ducati, Rossi........ara parla el Sr. Burgess:
Burgess: "Soy más optimista que Rossi"
El jefe de mecánicos de Valentino tiene claros los problemas de la GP12 y cree en su potencial. Así explica los aspectos básicos de Ducati.
La situación
"La moto es bastante buena y hay que tener en cuenta que antes de Catar sólo hemos hecho tres entrenamientos y es una moto que ha partido de una hoja de papel en blanco. En la mayoría de los casos, el equipo de pruebas hubiera pasado seis meses probando cosas nuevas y por eso soy mucho más optimista que Valentino. Él fue muy optimista en el primer entrenamiento en Sepang, pero luego las cosas no fueron tan bien como le hubiera gustado. En mi opinión no tenemos problemas que no se puedan solucionar".
Los problemas
"En Jerez, Valentino se quejó de una gran cantidad de subviraje. El mayor problema ahora mismo es entrar en la curva de la manera correcta. Al cortar gas entrando en la curva es donde estamos sufriendo más y cuanto más rápido va, más pierde el ápice de la curva. Es una dinámica en esta moto y hemos trabajado con muchas piezas en el motor para mejorar, pero han contribuido a empeorar . Necesitamos cargar más peso delante de una manera diferente y desde una posición distinta".
Comparación 2011
"Ahora es más un problema de feeling. La moto del año pasado era muy imprecisa en muchas áreas e hicimos cambios que hicieron que la moto estuviera en constante evolución. Con esta moto tenemos una base mucho más lógica".
Las preocupaciones
"Pienso que todos tenemos que estar preocupados con la diferencia que nos separa de los de delante. No estamos al nivel de las Honda y las Yamaha todavía, pero esto es algo que llevará más tiempo del que la gente cree. Lo que espero es que estas motos no sigan mejorando mucho más. Soy bastante optimista. Conociendo los problemas que he tenido en otras compañías, no estamos en una posición mucho más diferente".
Material nuevo
"No podemos seguir esperando una pieza que cambie por completo las características de la moto. En el próximo mes tendremos mucho trabajo".
Motor a 90 grados
"No quisiera apuntar al motor, porque claramente podemos cambiar el carácter del subviraje variando la altura de la moto. Sé de otras fábricas a las que les encantaría construir un motor en V a 90 grados. Te da mucha potencia y una ventaja en peso, pero problemas para encajarlo en la moto. No voy a apuntar a esto como el mayor problema, pero quizá diga algo diferente a final de temporada".
Las soluciones
"Pienso que podemos hacer mucho con la puesta a punto. Si movemos un par de cosas hacia la dirección correcta...".
Lo positivo
"La moto no tiene chattering, frena y gira un poco mejor que el año pasado, esto es algo que vimos desde el primer entrenamiento en Sepang".
El futuro
"Nuestra intención es mantener a Rossi en Ducati. Este proyecto quizás lleve tres años, pero no veo a nadie moviéndose de donde está. No veo a Jorge queriendo irse de Yamaha a menos que algo vaya fatal y no veo a Casey o Dani con ganas de dejar Honda. Valentino seguirá mientras si está motivado y lo estará si le damos una buena moto".
Font: Diari AS
Burgess: "Soy más optimista que Rossi"
El jefe de mecánicos de Valentino tiene claros los problemas de la GP12 y cree en su potencial. Así explica los aspectos básicos de Ducati.
La situación
"La moto es bastante buena y hay que tener en cuenta que antes de Catar sólo hemos hecho tres entrenamientos y es una moto que ha partido de una hoja de papel en blanco. En la mayoría de los casos, el equipo de pruebas hubiera pasado seis meses probando cosas nuevas y por eso soy mucho más optimista que Valentino. Él fue muy optimista en el primer entrenamiento en Sepang, pero luego las cosas no fueron tan bien como le hubiera gustado. En mi opinión no tenemos problemas que no se puedan solucionar".
Los problemas
"En Jerez, Valentino se quejó de una gran cantidad de subviraje. El mayor problema ahora mismo es entrar en la curva de la manera correcta. Al cortar gas entrando en la curva es donde estamos sufriendo más y cuanto más rápido va, más pierde el ápice de la curva. Es una dinámica en esta moto y hemos trabajado con muchas piezas en el motor para mejorar, pero han contribuido a empeorar . Necesitamos cargar más peso delante de una manera diferente y desde una posición distinta".
Comparación 2011
"Ahora es más un problema de feeling. La moto del año pasado era muy imprecisa en muchas áreas e hicimos cambios que hicieron que la moto estuviera en constante evolución. Con esta moto tenemos una base mucho más lógica".
Las preocupaciones
"Pienso que todos tenemos que estar preocupados con la diferencia que nos separa de los de delante. No estamos al nivel de las Honda y las Yamaha todavía, pero esto es algo que llevará más tiempo del que la gente cree. Lo que espero es que estas motos no sigan mejorando mucho más. Soy bastante optimista. Conociendo los problemas que he tenido en otras compañías, no estamos en una posición mucho más diferente".
Material nuevo
"No podemos seguir esperando una pieza que cambie por completo las características de la moto. En el próximo mes tendremos mucho trabajo".
Motor a 90 grados
"No quisiera apuntar al motor, porque claramente podemos cambiar el carácter del subviraje variando la altura de la moto. Sé de otras fábricas a las que les encantaría construir un motor en V a 90 grados. Te da mucha potencia y una ventaja en peso, pero problemas para encajarlo en la moto. No voy a apuntar a esto como el mayor problema, pero quizá diga algo diferente a final de temporada".
Las soluciones
"Pienso que podemos hacer mucho con la puesta a punto. Si movemos un par de cosas hacia la dirección correcta...".
Lo positivo
"La moto no tiene chattering, frena y gira un poco mejor que el año pasado, esto es algo que vimos desde el primer entrenamiento en Sepang".
El futuro
"Nuestra intención es mantener a Rossi en Ducati. Este proyecto quizás lleve tres años, pero no veo a nadie moviéndose de donde está. No veo a Jorge queriendo irse de Yamaha a menos que algo vaya fatal y no veo a Casey o Dani con ganas de dejar Honda. Valentino seguirá mientras si está motivado y lo estará si le damos una buena moto".
Font: Diari AS
Re: GP de QATAR
Cigaló escrigué:Home, aquest paio sap 100 vegades més que jo de motos però no sé... no comparteixo que Lorenzo sigui favorit pel mundial. Jo penso que si hi ha un favorit és Stoner.
Tant de bo tingui raó. Per mi Lorenzo és el millor a dia d'avui
Jo ho deia per el anunciat Cigaló!!!
A.Gustà A+- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012
Re: GP de QATAR
A veure que tal s'ho curra tele5 però em fan més por que una pedregada.
Mireu un comentari tret de El Mundo un diari un pelín del costat del meu utilitari.
Creí que nunca diría esto...El calvo de F1 es un genio comparado con los
de Telecinco de MotoGP. Y jamás, jamás pensé que echaría de menos a la
mafia-catalana-repsolista-pedrosista de estos años de MotoGP en TVE. Y
mucho menos, que vería un anuncio de Gran Hermano entre derrapada de
Márquez y derrapada de Elías. Nunca. Sólo falta que hagan pasar a los
pilotos por La Máquina de la Verdad, saquen del armario a alguno gracias
a Jorge Javier Vazquez y me hagan posar con la pancarta del piloto y la
posición en la pista a Belén Esteban. ¿No hay otro canal para verlo ?
¿Eurosport? ¿Por internet? La pena es que Nieto y Noyes se han vendido
por la pasta...¿y quién no?
Mireu un comentari tret de El Mundo un diari un pelín del costat del meu utilitari.
Creí que nunca diría esto...El calvo de F1 es un genio comparado con los
de Telecinco de MotoGP. Y jamás, jamás pensé que echaría de menos a la
mafia-catalana-repsolista-pedrosista de estos años de MotoGP en TVE. Y
mucho menos, que vería un anuncio de Gran Hermano entre derrapada de
Márquez y derrapada de Elías. Nunca. Sólo falta que hagan pasar a los
pilotos por La Máquina de la Verdad, saquen del armario a alguno gracias
a Jorge Javier Vazquez y me hagan posar con la pancarta del piloto y la
posición en la pista a Belén Esteban. ¿No hay otro canal para verlo ?
¿Eurosport? ¿Por internet? La pena es que Nieto y Noyes se han vendido
por la pasta...¿y quién no?
Re: GP de QATAR
No puc opinar d´aquest tema. Han vingut uns amics a casa que no saben ni volen saber res de motos i no he pugut veure CAP cursa.
Re: GP de QATAR
PringatPaipa escrigué:No puc opinar d´aquest tema. Han vingut uns amics a casa que no saben ni volen saber res de motos i no he pugut veure CAP cursa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.i marica.
Re: GP de QATAR
xibeca escrigué:PringatPaipa escrigué:No puc opinar d´aquest tema. Han vingut uns amics a casa que no saben ni volen saber res de motos i no he pugut veure CAP cursa.
+1
No saps el que thas perdut!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.i marica.
A.Gustà A+- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Bigues i Riells (Valles Oriental)
Edad : 48
Nombre de missatges : 85
Data d'inscripció : 29/03/2012
Re: GP de QATAR
Titulars del Diari AS (lo nuestro):
Motociclismo | GP de Catar
Soy español, ¿a qué quieres que te gane?
Aquesta és digne del Xarli Querol (La Competencia)
Motociclismo | GP de Catar - Moto2
Nadie lo ve tan claro como Marc Márquez
Motociclismo | GP de Catar
Soy español, ¿a qué quieres que te gane?
Aquesta és digne del Xarli Querol (La Competencia)
Motociclismo | GP de Catar - Moto2
Nadie lo ve tan claro como Marc Márquez
Re: GP de QATAR
Aquí el pringat #1...
La dona em va fer sortir a sopar i li vaig dir que gravés T5. Doncs resulta que l'hora del vídeo encara està sense canviar així que només em va gravar Motogp i m'he perdut Moto2 que es veu que ha estat la polla .
Primer dir que T5 és una puta merda. Dels 2 comentaristes n'hi ha un que li fotria directament el puny a la boca. És el que quan va acabar la cursa va dir "Lorenzo y Perdrosa, viva España"... o alguna cosa així. Tota la cursa fent comentaris de merda i ho va rematar així, quin imbècil. I a peu de pista trobo a faltar al Marc Martín... en fi, és el que hi ha.
I de la cursa res, estic mooooolt content de la victòria del meu Llurenç . Excepte al principi i al final va ser una mica avorridota i no sé, això que deien que amb les 1.000 hi hauria més espectacle doncs de moment com que no. Putu Spies, les 2 Tech3 per davant... és el Massa de Yamaha
La dona em va fer sortir a sopar i li vaig dir que gravés T5. Doncs resulta que l'hora del vídeo encara està sense canviar així que només em va gravar Motogp i m'he perdut Moto2 que es veu que ha estat la polla .
Primer dir que T5 és una puta merda. Dels 2 comentaristes n'hi ha un que li fotria directament el puny a la boca. És el que quan va acabar la cursa va dir "Lorenzo y Perdrosa, viva España"... o alguna cosa així. Tota la cursa fent comentaris de merda i ho va rematar així, quin imbècil. I a peu de pista trobo a faltar al Marc Martín... en fi, és el que hi ha.
I de la cursa res, estic mooooolt content de la victòria del meu Llurenç . Excepte al principi i al final va ser una mica avorridota i no sé, això que deien que amb les 1.000 hi hauria més espectacle doncs de moment com que no. Putu Spies, les 2 Tech3 per davant... és el Massa de Yamaha
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de QATAR
Al menys, mentres fan publicitat, han tingut la decencia de posar mitja pantalla i no la merda de cuadradet que ens tenen acostumants altres cadenes.
Gran Hermano- Catmotero professional
- Ubicació : Municipi per l'independencia
Edad : 50
Nombre de missatges : 363
Data d'inscripció : 14/03/2012
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de QATAR
A l'atur, a la productivitat, a la investigació, a les condicions laborals, a la conciliació familiar, als salaris...Paipa escrigué:Titulars del Diari AS (lo nuestro):
Motociclismo | GP de Catar
Soy español, ¿a qué quieres que te gane?
Cigaló- Mestre Catmotero
- Ubicació : Bar Quimet
Nombre de missatges : 656
Data d'inscripció : 14/03/2012
Re: GP de QATAR
Jo tampoc he pogut veure cap cursa, i pel que sembla han estat interessants.
zenit- Aprenent Catmotero
- Ubicació : Per la Garrotxa
Edad : 55
Nombre de missatges : 65
Data d'inscripció : 30/03/2012
Re: GP de QATAR
Tranquil, vas primer a la porra.zenit escrigué:Jo tampoc he pogut veure cap cursa, i pel que sembla han estat interessants.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
|
|